Fy satan vad jag hatar min släkt

Ja, grattis då! En idiot är en idiot även om det råkar vara en förälder eller syskon eller släkt i tredje led, eller vad det heter.

Vilken dj-a gnälltråd!
Nej, nej. Har du ett problem så postar du det på sporthoj. Jag har ju fått goda råd från både Roller och Teo.

Å andra sidan är även din åsikt viktig. Du äger ju också de flesta egenskaper som jag ser ner på och är det närmaste man kan komma en själsfrände till min svägerska. Det ger mig en viss inblick i hur sådana som ni tänker :)

Det där med att dela arvet skall du ju se fram emot. Du kommer för det första vara i positionen att du inte behöver arvet, eftersom du är smart och tjänar ihop en egen förmögenhet medan din brorsa var dum och skaffade lågavlönad sossekärring (snart sjukskriven). Det du skall göra vid bodelningen, eller vad det heter, är att du skickar dit en advokat med uppdrag att vara maximalt dryg mot kärringen. Hon kommer hata dig i kvadrat. :D Allt som du vet att hon vill ha skall du deale med, sedan kör vi maj-brasa av rubbet och postar en YT på fjällräventöntens FB. :yoparty

I support you!

Jag tycker lite synd om dej för jag antar de finns nåra du gillar men de e nåra ingifta och oäktingar som fuckar upp din relation med de dina. Men jag håller samtidigt på att garva ihjäl mej åt hur du lyckats reta upp idioterna, jag har dock svårt att förstå varför någon orkar tar så illa vid sig av din lista att de vill säga upp bekantskapen.
Om du vill ha ett råd: skippa allt politik snack om ni är för långt ifrån varandra. Eller så fortsätter du att terra, det kan ju bli så absurt tillslut att de inser vad som är viktigt och lär sig skita i saker som man ändå inte kan påverka och bara slappnar av lite så de inte är så anala över småsaker och fattar att du måste ju förihelvete få umgås med dina syskon.

Om du vill ha ett råd: skippa allt politik snack om ni är för långt ifrån varandra. Eller så fortsätter du att terra, det kan ju bli så absurt tillslut att de inser vad som är viktigt och lär sig skita i saker som man ändå inte kan påverka och bara slappnar av lite så de inte är så anala över småsaker och fattar att du måste ju förihelvete få umgås med dina syskon.

Varför ska man skippa politik som samtalsämne? Sen oavsett om man skulle göra det, så är radikala personer störande på alla plan, så man kan inte sitta vid samma bord.

Varför ska man umgås med någon bara för de har samma blod? blir något av mitt syskon ihop med en radikal feminist, så är även hoppet ute för den och jag säger upp bekantskapen.

Varför ska man skippa politik som samtalsämne? Sen oavsett om man skulle göra det, så är radikala personer störande på alla plan, så man kan inte sitta vid samma bord.

Varför ska man umgås med någon bara för de har samma blod? blir något av mitt syskon ihop med en radikal feminist, så är även hoppet ute för den och jag säger upp bekantskapen.

Ja stackars dina syskon? En Skitstövel till brorsa saknar ingen. De e nog bara du som inbillar dej att nån skulle bry sig. Syskon som råkar ut för radikala feminister behöver stöd snarare än en rygg. I övrigt så var rådet till stuff.

Ordna egna släktträffar och exkludera de störande momenten :)

Vilken dj-a gnälltråd!

Finns två läge:
1. Du vill har en relation till någon och då är det DIN uppgift att se till att de vill umgås med dig, och med tanke på hur du uttalar dig om personer som inte har samma åsikt som dig, det finns ju exempel här i tråden, så finns det nog en del förbättringar att göra på det som kallas social kompetens och respekt för andra personer.
Helt ärligt: Hur många vill umgås med någon som anser att alla andra är idioter, oäktningar, pack och värda att se ner på?!

2. Du bryr dig inte om relationen. Då behöver du å andra sidan inte heller gråta ut här om det.

Gåta:
Hur vet man att man har en dålig åsikt?

Svar:
Följande personer har tryckt "Gillar":
Maestro korvgubbe Martein Coola Ola NakenBandit Two stroke man BusAnna

Grattis, du hade veckans sämsta inlägg. :yoparty

Vilken dj-a gnälltråd!

Finns två läge:
1. Du vill har en relation till någon och då är det DIN uppgift att se till att de vill umgås med dig, och med tanke på hur du uttalar dig om personer som inte har samma åsikt som dig, det finns ju exempel här i tråden, så finns det nog en del förbättringar att göra på det som kallas social kompetens och respekt för andra personer.
Helt ärligt: Hur många vill umgås med någon som anser att alla andra är idioter, oäktningar, pack och värda att se ner på?!

Det är lite som om du är av annan kultur/land och vill vara del av den/det nya kulturen/landet, så bör man följa ditt råd 1. Låter som perfekt.

Jag har lite svårt för folk som tycker jag är "oren", har fel "tro" mm. Då borde jag, med stöd av ditt råd ha helt rätt i att det är de som ska anpassa sig, inte jag. Eller?

Ibland hade man hoppats att det bara var Tourette det rörde sig om när man råkar på empatilösa och narcissistiska typer, som ser det som ett självändamål att "alltid-säga-vad-de-tycker" utan någon som helst fingertoppskänsla. Ytterst sällan besitter de ens den minsta förmåga att se saker ur ett annat perspektiv än sitt egna och framförallt är de så fullkomliga att felet aldrig kan vara deras. Och är man inte med dem så är man garanterat emot dem. Det ligger i sakens natur.

Ibland hade man hoppats att det bara var Tourette det rörde sig om när man råkar på empatilösa och narcissistiska typer, som ser det som ett självändamål att "alltid-säga-vad-de-tycker" utan någon som helst fingertoppskänsla. Ytterst sällan besitter de ens den minsta förmåga att se saker ur ett annat perspektiv än sitt egna och framförallt är de så fullkomliga att felet aldrig kan vara deras. Och är man inte med dem så är man garanterat emot dem. Det ligger i sakens natur.

Låter som du snackar om nån fundamentalistisk muslim där. Stuff har visst sina själsfränder :gnissla

Ja, men det är ju precis sådana jag beskriver i inlägg ett. Jäkla släktjävel!

Svar:
Följande personer har tryckt "Gillar":
Maestro korvgubbe Martein Coola Ola NakenBandit Two stroke man BusAnna

Grattis, du hade veckans sämsta inlägg. :yoparty

Så sant, så sant.

Det är lite som om du är av annan kultur/land och vill vara del av den/det nya kulturen/landet, så bör man följa ditt råd 1. Låter som perfekt.

Jag har lite svårt för folk som tycker jag är "oren", har fel "tro" mm. Då borde jag, med stöd av ditt råd ha helt rätt i att det är de som ska anpassa sig, inte jag. Eller?

Nej, nej, nej.

Du:
1: Svensk
2: Vit
3: Man
4: Straight
5: Ej bidragstagare, uteliggare, tonåring eller arbetslös
6: 46 kromosomer

Bara att gilla läget, du kommer aldrig få säga vad du tycker och komma undan med det. Så länge det inte är självförnekelse ála Bonny och Dror Feiler.

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...