Fy farao för denna sommar.

-Byta kamkedjespännare och kamkedja
-Plasta kåpor
-Byta drivpaket
-Slänga på nya sulor
-Byta kåpglas mm.

Det är en helgs arbete. nästa helgerna då? :gnissla

Ja, inte blev sommaren så fin som jag hade velat med färskt kort och allt... 900 nybörjarmil hittills, ingen långresa... Kört i ur och skur :-) och fortsätter tills det blir halt. Funderar på en offroad (eller motard?) med dubb till vintern. Samt skruva med alla tre (fyra) mopparna. Får ha dem i vardagsrummet för min familj...:yoparty

fan vad ni fått mil i år :) här uppe i norr har sommaren regnat och blåst bort :/ fick ihop 140 mil tror jag.

-Byta kamkedjespännare och kamkedja
-Plasta kåpor
-Byta drivpaket
-Slänga på nya sulor
-Byta kåpglas mm.

Det är en helgs arbete. nästa helgerna då? :gnissla

Det vete tusan vad man ska göra då? Men ska slänga i en 450CR motor i åkgräsklipparen tänkte jag, sen har jag lite svetsjobb på chevan och pyssla med. Sen blir det fasen att bita på naglarna och muttra om vintern.. ;) Kanske har tur och få se en älg gå förbi fönstret, annars har jag en lös tand jag kan vicka på.. :D

DSCN2485.jpg

Last edited:
Jag fick till en liten resa i Juli. Åkte över gränsen till Norge på en fisketripp. Hade inköpt ett nytt tält för 2400:- och tänkte tillbringa en helg ute i det fria. Det regnade tamifan hela tiden, och kallt som attan va det också. Fick sitta i ett vindskydd och elda som en besatt hela natten för att inte frysa ihjäl då tältet (det nya) läckte som ett såll..

Dyngsur och genomfrusen drog jag hem så fort det ljusnade ute.. Tack för den väderguden!! :(

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti