Fy fan vad lycklig jag är!!!!

Lemaro

Guest
Jag har precis också fått hem en CBR 900, var ute och testkörde den, helt underbart. =)
 

odde_333

in ut slut!
Gick med
9 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
KTM 640
GRATTIS Å LYCKA TILL! Vi alla vet hur du mår och vi lider med dig;) Grattis igen å nice hoj
 

Gellio

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
KTM
Jag tror att han förstår att det är olagligt och att han då ska ta det lugnt när han kör utan kort. Behövs inte att 40 stycken ska skriva det i tråden.
 

RobRas

Guest
Den här känslan får man varje gång man har inskaffat sig ett nytt åk!!
 

Mr. Red

Åksugen
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Alnarp
Hoj
VFR 750F
Klokt beslut! Jag kommer fortfarande på mig själv med att sitta och skratta av gädje när jag är ute och kör.:) Sen kan dom göra det hur dyrt dom vill, kommer aldrig att sluta köra hoj!
 

gunnar_gt750

GSX-R musei-intendent
Gick med
7 May 2005
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX-R750 88/90/91

Aeng

Medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Visby
Hoj
Yamaha Tenere 700
Vad vet du om det? Dem betalade ut full premie till en kompis

Ja det är väl säkert ingen omöjlighet... men senast jag kolla med ett försäkringsbolag så gällde helförsäkringen bara om man övningskörde med handledare, vid olovlig körning så ersattes endast motpartens fordon (bara trafik alltså).

Men det var ju tur för din kompis :tummenupp
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Ja det är väl säkert ingen omöjlighet... men senast jag kolla med ett försäkringsbolag så gällde helförsäkringen bara om man övningskörde med handledare, vid olovlig körning så ersattes endast motpartens fordon (bara trafik alltså).

Men det var ju tur för din kompis :tummenupp

Ja ibland har man tur, inget att föredra att köra utan körkort. Händer det saker då kan man ju bara gratulera sig själv
 

Micha

No one fights the naked guy
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 560smr -06
Grattis till hojen! precis införskaffat mig en 954 och va ute o "testade" den jag me, men i lördags :) riktigt sköna hojar måste man ju säga!
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Ja visst är det livet? :tummenupp :yoparty :)

Lycka till med lappen och ta det lugnt, det är lätt att känna sig som Stoner när man är grön.
 

Peterlan

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2006
Ort
Gävle
Hoj
Gammal Funduro
Man kan ju ha "råkat tappa bort honom i trafiken" ;) Eller "åkt ifrån honom vid nån köbildning" :D

Jag var handledare åt en jobbarkpompis förra våren. En dag så stannade jag plötsligt vid en trottoarkant. Tänkte se hur pass uppmärksam bakåt han var och hur lång tid det skulle ta innan han märkte att jag inte var med. Det tog nog en 10 minuter innan han kom tillbaka, undrar hur det skulle räknas om han blivit stoppad? Det är ju jag som handledare som räknas som förare, men å andra sidan kunde jag ju fått stopp eller klotat. Intressant att få veta vad polisen skulle göra i en sån situation, när vi tappar bort varandra.
 

wissel

Ny medlem
Gick med
11 Dec 2005
Ort
visby
Hoj
Suzuki TL 1000 R
Är detta moraltantstråden?? :pannkyss låt han njuta av sin första tur runt kvarteret... :D
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Allvarigt nu, hur är det om man har en större tom asfaltsyta nära sitt hem (ledavstånd). Borde det inte var positivt att en körkortsaspirant tränar manövrering där även om handledaren ....öhh är på muggen tex ?
 

terje2

Halv7 till halv4!!
Gick med
8 Oct 2007
Ort
Stockholm
Hoj
01 R1
Ja det är en känsla som inte går över....men för fan ta de lungt....skaffa kortet. så ses vi på vägarna framöver... lycka till o hälsa frugan att hon me borde ta kort.(så satans tråkigt att skjutsa)
 

Flyerflash

Kawasaki Z750
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Z750
Jag tackar för alla kommentarer. Jag hoppas att kk tillståndet behagar dyka upp denna veckan.
Jag förstår att det är dumt att köra utan tillstånd. Men men gjort är gjort. Hoppas på en fin sommar och att vi ses på vägarna.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top