Fy fan vad jag är glad över att jag är frisk

Grattis till dig. Skönt när någon uppskattar det som inte är så självklart för alla.

Argyle skrev:
Vill bara säga att jag är så jävla glad över att jag inte har en enda sjukdom. Helt underbart

jahopp, här sitter jag å är deppig för att jag är sjuk, sitter å väntar på att "tjejen" ska höra av sig. förkyld som en jävla isbjörn i afrika och hostar som en gorilla i new york, helt värdelöst är det.
så kommer den här jävla tråden, å inte blir det bättre för det. :mad:

Nåja, Krya på dig.

Nu är jag också glad över jag är nästan helt frisk! Lite hösnyva och lätt pälsdjursallergi kan man leva med! :)

bra att man inte tar livet för givet, Tänk va små problem man har jämfört med andra men ändå gnäller man ibland. Att vara frisk är ALLT

Härligt att vara frisk!

Jag väntar med spänning på att huvudvärken Hannez kommer in och skriver ett inlägg såsom han gjort när jag skrivit en tråd om att livet är bra.

Vafan är ni för klenisar?!

Ge mig en motorcykel sen kvittar det om jag har huvudvärk, feber och mässlingen samtidigt,

MOTORCYKEL är ALLT! :tummenupp

och det säger jag inte för att låta tuff eller liknande, jag menar det!

Argyle skrev:
Vill bara säga att jag är så jävla glad över att jag inte har en enda sjukdom. Helt underbart
Ja fyn fan va skönt det hade varit! Själv sitter man här med reumatism, men man får väl va glad att det inte är någe värre...

Oddjob skrev:

Ge mig en motorcykel sen kvittar det om jag har huvudvärk, feber och mässlingen samtidigt,

Du har aldrig råkat ut för värre saker än de du räknade upp va?

Oddjob skrev:

mm men om du har canser eller e förlamad eller något annat kul så är hojjen meningslös

Kompisens släkting som var 100% blev nyligen opererad på grund av en liten tumör i bakhuvudet, en godartad tumör!

Men då operationen inte gick så väl så förlorade han synen, talförmågan, samt hörseln! Detta hände dagarna före julafton.
Glömde säga att han blivit totalt handikappad!

Någon sport*slash*oktankunnig kan säkert namnet på personen jag såg om som hade ett intressant talesätt:
När man är frisk har man tusen önskningar, när man är sjuk har man bara en.
För egen del räcker det med en förkylning för att ovan ska vara applicerbart...
Han själv hade hållt på med mc-dragracing och blivit förlamad, numer körde han snöskoterdragracing.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg