Fy fan vad BRA!!!!

Idag vill jag säga att alla vi som va med på LMS VM i KM2 är så jäkla bra! Alla funkisar som ställer upp och tar ledigt från jobb m.m. Alla förare som bjuder på bra race! Alla andra som hjälper till i depån! Ett stort tack! :tummenupp

Och efter KM2 lyfter vi återigen fram Alexandra Ringqvist :Bugar
Som med bravur roddar i tävlingar och många träningar så att vi andra kan leka racerförare :tummenupp
Sen kan jag bara hålla med om ovanstående, alla funktionärer som gör ett strålande jobb och en go stämning bland förare och besökare.

Bumpar den här tråden. Lite fler bra saker måste det ju finnas? :va

En sak som är bra är att LMS ibland delar ut prylar på träningar/tävlingar, på rookieracet fick vi silvertape och på en träning kedjespray. Det är inte därför jag åker till LMS, det blir något billigare att köpa det här hemma, men det känns på något vis bra att få en sak med sig hem för all slit och pengar man lägger ner på varje träning.

Dags att lyfta den här tråden lite!!! :tummenupp

Jag vill ge en enormt stor skopa med beröm till Stefan "Humlan" Bernström och alla andra som har slitit hårt med miljötillstånd, bullerkrav, anmälningar, överklagan, och besvärliga grannar nere på motorbanan i Anderstorp. Efter lång och trägen kamp så har det äntligen gett resultat.

Mycket bra jobbat!!! :tummenupp

Vill också rikta beröm till ungefär samma gäng för en (trots allt) bra genomförd SM-premiär i roadracing, där jag tycker att det mesta fungerade riktigt bra (om vi bortser från strulet med Superbike på söndagen vilket gentligen inte var själva arrangörens fel, utan tävlinigsledningen som hade lite otur när dom fattade beslut i en stressad situation). Stort tack även till alla funktionärer som jobbat och slitit för att vi förare skall få utöva den sport som vi älskar! :tummenupp

Anderstorp har även tagit ett nytt initiativ när det gällde delningen av publikintäkterna med förarna, vilket gav ett större genomslag än jag trodde det skulle göra.

Säger som Bob Kelso: "Two thumbs up" :tummenupp :tummenupp

Får väl slänga in lite mer beröm till ARC då jag tycker att de tänker i lite nya banor och inte nöjer sig med att allt ska vara som det alltid varit. Att dela publikintäkterna var en lysande idé :tummenupp

Att de dessutom anordna 3 racehelger förra året var väldigt uppskattat :tummenupp

Sen vill jag även passa på att tacka LMS och deras eldsjälar som anordnar 2 st KM per år för sina medlemmar :tummenupp

Får väl slänga in lite mer beröm till ARC då jag tycker att de tänker i lite nya banor och inte nöjer sig med att allt ska vara som det alltid varit. Att dela publikintäkterna var en lysande idé :tummenupp

Att de dessutom anordna 3 racehelger förra året var väldigt uppskattat :tummenupp

Sen vill jag även passa på att tacka LMS och deras eldsjälar som anordnar 2 st KM per år för sina medlemmar :tummenupp
Jag håller med! :tummenupp

Dessutom tycker jag att LMS nya toaletter va riktigt fräscha! Bara att hoppas att varmvattenberedaren klarar lite mer än en normal familj också :)

Stort tack till Mike, gänget på FMK och alla funktionärer som fixade en kanonhelg på Falken! :tummenupp

Ska bli kul att se racen på TV4 Sport på lördag 14:55 :)

En bättre tuta till nästa gång skulle inte skada. Knappt så man hörde den ens när man stod 10 meter ifrån.

Instämmer med föregående skribent!

Mycket välordnat! ... tillsammans med lördagens väder blev det ett kanonevenemang!

Anekdot: Kul att Mike på förarmötet sa till oss att försöka se ut som vi har roligt ... ska försöka med det även fortsättningsvis.

\m/

Back