Fy fan vad BRA!!!!

Sen får vi ju inte glömma alla goa Rejsare, alla förare som i 99,9 % av fallen är grymt coola och positiva och snälla och kul och BRA!!!

När man gått på jobbet en vecka och varit artig och uppmuntrande och ansträngt sig att åtminstonde VERKA professionell, så känns det så himla bra att komma till en racehelg och bara vara SIG SJÄLV!!!!
:tummenupp

Jag vill tacka alla som kör rr trots att jag är där och mäter ljudet på era tävlingar.:tummenupp
Speciellt vill jag tacka alla som fattar att det inte är jag personligen som är där för att jag älskar att diska folk utan att jag gör det för att vi skall få fortsätta med sporten. :krama
Alla ni som är trevliga och resonabla i depån, oavsett tävlingsledningens bestraffningar. TACK! :krama

/HW

Jag tycker det är förbannat BRA att det blir ett race på Mantorp! :tummenupp till alla som arrangerar det.

Och så är det BRA att SVEMO backar ett steg från sin ljudmätningsprocedur till SM på Mantorp, för att få tid att skaffa mer information så förfarandet blir bra och rättvist.:tummenupp

jättejävla tack till alla funkisar,
50 stycken gissar jag på nu i helgen bara i Linköping. En sådär 50 till i Karlskoga nu på Classic. Jag vet inte, men det regnar på mitt tak. Och jag skall ut och slå en båge, sen in igen. Om alla gör som jag blir det inget åka, så...jag lyfter på hatten.

:bowFerrari-weekend:bow Peter Iljar som på egenhånd tar med seg 40-50 "tilskuere/sponsorer"! MrLInds initiativ og evne/vilje til å rydde opp når arrangøren småfuck´er det til! Robban Wilskog som holder følge med mc´er som har 50 hk mer og veier 50 kg mer eller mindre nesten hele racet. Været, at det regnet konstant kun fram til 30 min før vi skulle kjøre, slik at alle pass ble tørre:tummenupp Persson som fikk sin første seier:banana BoTT-gjengen:)

Last edited:
Att det finns eldsjälar som engagerar sig och jobbar för att få tillstånd en ny rolig klass som BoTT.
Bra jobbat Mikkel m.fl. :Bugar:tummenupp

Stillastående ljudmätning, som på åsen senast.
Rättvist, snabbt uppmätt och snyggt arrangerat! :tummenupp

Det är mycket som är bra.

Att köra 1.04 på Gälleråsen är gymt bra och visar att allt är möjligt ;)

Att det finns så många som engagerar sig med alla arrangemang och bandagar så vi andra bara kan komma dit och åka. Grymt.

Jag vill även pass på att tacka alla:

duktiga förare som tar sig tid med att dela med sig sin erfarenhet genom konkreta tips och råd.

de som peppar sina kompisar och medtävlande när de gjort något bra eller stärker deras självförtroende för att de ska kunna göra bättre ifrån sig.

de som kommer med mycket positiv energi. Den smittar av sig och får mig att må kanon.

Idag vill jag säga att alla vi som va med på LMS VM i KM2 är så jäkla bra! Alla funkisar som ställer upp och tar ledigt från jobb m.m. Alla förare som bjuder på bra race! Alla andra som hjälper till i depån! Ett stort tack! :tummenupp

Back