Fy Fan Va SkÖnt Allt **** Plugg Är Över !!!!!

Japp tar med studenten men va fan palla plugga :tungan

jaja jag har skit betyg har redan möjlighet att få fast jobb :yoparty

För mig var det tvärt om, lumpen/högskola/jobba var och är en dans på rosor jämfört med den avtrubbande tråkiga gymnasietiden. Jag hade väldigt bra polare i gymnasiet och hade det inte varit för dem så hade jag nog fanimig inte orkat slutföra skiten, maken till mer skoltrött kille har världen nog aldrig skådat :).

Allt som kommer efter gymnasiet är bättre, i lumpen får man panga med automatvapen, på högskolan läser man det man själv vill i schyssta miljöer tillsammans med likasinnade och med enormt stor frihetsgrad och på jobbet tjänar man flis som man kan köpa hojar för.

Så grattis till studenten, det kan bara bli bättre! :tummenupp

GrimReaper skrev:
Själv är jag färdigutbildat Flygtekniker om 2-3v och det känns jäkligt bra men det är iof inte slutpluggat ändå då jag måste gå på minst en typutbildning. :huvet

Tror aldrig man kommer ifrån det där med "plugg". Man blir ju aldrig fullärd har jag hört... :(

/Grim

Skall jag sabba din lycka???

För två år sedan gick jag ut tekniker, och den sista den här månaden är min praktiktid över och efter det är jag färdig, så ropa inte hej när du gått ur skolan du har då fortfarande 2 år "skola" innan man är klar å det är lååååååånga år ojoj! och en typutbildning i jämförelsemed praktik slitandet är ingenting, typkurs tar ca 5-6 veckor på en "normalstor kärra, och är man med på genomgångarna så är det no probz! :tummenupp

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd