Chefen Alabama
Nu i delar!
10 spänn på att pickischaffisen sitter och tokstirrar på polisbilen samt bilen som blivit stoppad.
Polisbilar är farliga...
Polisbilar är farliga...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det enda positiva med 80-talet (förutom att jag hade hår nog för en riktig hockeyfrilla) var väl de fina neonfärgade kläderna man gick runt med.amullo skrev:Detta är en av anledningarna till att jag inte har svart hoj, svart skinnställ och svart hjälm. Vissa garvar när de ser min fina ryggsäck med reflexer på, men efter man sett sånt här så vill man synas bakifrån. Framåt har man ju uppsikt iallafall.
Ja, det är ju inget snack om att det är snuten som gör fel i den här filmen.Chefen Alabama skrev:10 spänn på att pickischaffisen sitter och tokstirrar på polisbilen samt bilen som blivit stoppad.
Polisbilar är farliga...

heggeli skrev:Är det inte en korsning han står i, med rödljus? Jag tycker det ser ut så.![]()
amullo skrev:Jaaa... Att stanna för rött var ju osedvanligt Dumt.
Avarage skrev:Sorry! Såg inte det!
// Niklas

sandstream skrev:Det enda positiva med 80-talet (förutom att jag hade hår nog för en riktig hockeyfrilla) var väl de fina neonfärgade kläderna man gick runt med.
Skinställ, hjälmar osv borde bara finnas i rosa eller grön neon, då skulle vi synas![]()

amullo skrev:Jag har en signalgul jacka med extra reflexband när det börjar bli kallt och mörkt. Kör jag med ryggsäck så har jag en söt liten triangel i signalorange och reflexgrön samt lysande röda dioder bakåt.

amullo skrev:Jaaa... Det tål att tänka på.
Jag har en signalgul jacka med extra reflexband när det börjar bli kallt och mörkt. Kör jag med ryggsäck så har jag en söt liten triangel i signalorange och reflexgrön samt lysande röda dioder bakåt.
Jag ser det såhär.. När jag kör med rygga så är jag ändå inte "cool" så då kan jag lika gärna synas.
Det blå/vita skinnstället får "rätt" uppmärksamhet från bilisterna och efter adderandet av det vita nummerfältet på toppkåpan så verkar det som om man syns framifrån också. Den knallgula hojen hjälper väl antar jag..![]()
Jag funderar dock på att försöka fixa något starkare bakljus, för bak/bromsljuset på 748:an suger när det är ljust ute. på kvälen är det OK, men inte mer.
sandstream skrev:Det enda positiva med 80-talet (förutom att jag hade hår nog för en riktig hockeyfrilla) var väl de fina neonfärgade kläderna man gick runt med.
För att ge dig lite underbar inspiration till ishockeyfrisyrer rekommenderar jag: http://hem.spray.se/mikael36/hockeyfrossa/ Håll till godo!!!!

heggeli skrev:Det gjorde inte bilisten heller, (sorry, jag kunde inte låta bli)![]()
såg ju inte alls bra ut det där..stackars han på hojen!!!!!

amullo skrev:Framåt har man ju uppsikt iallafall.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |