fy fan va det låter gott nu!

Optimus Prime

:Þ(Ÿ)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CRF 450
monterade mitt slip on för ett par dagar sedan... fy fan vilken skillnad! den går mycket bättre och låter som... som fan... :tummenupp

Men kom igen!
Vilka växlar kommer du upp på??

:)

Lite osäker på det där?? jag var med och åkte bakom en ccm med ett 710 kit + rör. det både lät och rörde sig .... :D

@:Getingen du kan få låna ett 10MM borr av mig så ska du nog kunna få liv i kåtheämen oxå... :p

@:Motardnisse finns det nån på baksidan som har en CCM med 710 "kitet" ? och om så... har han bänkat skiten?

Optimus Prime skrev:
@:Getingen du kan få låna ett 10MM borr av mig så ska du nog kunna få liv i kåtheämen oxå... :p

@:Motardnisse finns det nån på baksidan som har en CCM med 710 "kitet" ? och om så... har han bänkat skiten?

Jag vet tyvärr inte så mkt men det var niklas carle och joakim ottosson som var ute och leka lite, då provade de en ccm R30
med 710kit, jag pratade inte så mkt, körde mest :D

@getingendu ska perforera hela ditt system... från krök till slut burk :crash :crash

costansa... nä har inte blivigt av med ski....min fina hoj ännu... men det hände ett smärre missöde igår... så det blir nog inget åkt på ett tag...

motardnisse. ok... illa... vore kul å höra med nån hur den var... dom i england är lite smått partiska i frågan (nästan värre än husa mafian)

skicka ett mail till niklas carle på bike så får du se vad han säger. den lät väldigt gott!!

får väll kanske göra det... men då kanske man blir sugen på å ha kvar den å det är inte bra...

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back