Fy fan inte MER snö!

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
Åker baktill
Låg i sängen och fes lite för mig själv då jag såg ut genom fönstret och tyckte att det såg jävligt ljust ut, tom. trädets grenar var ljusa.... reste mig då upp och såg att det var ca 10cm nysnö ute. Vad fn är det här!?? Jag såg ju tjejer med solglasögon ute häromdagen ju, tänkte tom. själv snart skaffa mig ett par. Skulle det inte vara VÅR nu? :mad: :mad: :mad: *mutter* Alltså jag bor inte i alperna...

HanneZ skrev:
Man ska inte lukta under täcket, det kan ge hallucinationer :fakta

Har du egen erfarenhet av detta? :confused:
I så fall var det en stark jäkel jag la av... :brinnerup för snön finns fortfarande kvar...

Här var det strålande sol, smältvatten överallt, vårfåglar och gässen kom flygande över området på morgonen!! Så underbart..på dan var det torra soliga vägar och varmt, solglasögon på och öppen jacka.. Morgonen efter var det mulet och vräkte ner snö...snöade hela dagen... SUCK!!!! :huvet :huvet

Imorrn ska jag ta ut hojjen och köra 40 km, oavsett väder. INte för att jag vill, utan för att jag måste få hem den... Brrrrr. Hoppas det inte snöar bara....

Marlean skrev:
Låg i sängen och fes lite för mig själv då jag såg ut genom fönstret och tyckte att det såg jävligt ljust ut, tom. trädets grenar var ljusa.... reste mig då upp och såg att det var ca 10cm nysnö ute. Vad fn är det här!?? Jag såg ju tjejer med solglasögon ute häromdagen ju, tänkte tom. själv snart skaffa mig ett par. Skulle det inte vara VÅR nu? :mad: :mad: :mad: *mutter* Alltså jag bor inte i alperna...

Tur att dreas är i göteborg :lol

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...