Så det är inte köparens uppgift att berätta om någonting är fel på varan som säljs menar du? Vad är det då om man fixar bilen på så sett att den verkar okej vid provkörning när den egentligen inte är det, utan att säga någonting, och endast i syfte att lura köparen? Vad är i så fall en blåsning om inte det är det?Blåst? Jag förutsätter att köparen gjorde vad som åligger köparen, provkörde och bedömde skicket?
Bilen gick på alla fyra vid försäljningen.
Hade det varit jag som köpt den där Forden hade jag sett till att du, uzibabe, fått problem och jag hoppas att han som faktiskt köpte den också gör just det.
Jag redogör då alltid för varenda litet fel som finns på något jag säljer och förväntar mig samma ärlighet från andra. Har verkligen folk i allmänhet så låg moral att dom inte gör det enbart för att bli av med skiten eller få ut några slantar mer? Du får det att låta som att det är helt normalt och något som alla gör.Hycklare, du skulle givetvis efter att ha tokmeckat så att bilfan gick säga, "den går nog bara ett par dar på alla cylindrarna, sen brukar den börja jävlas"
Dubbelmoralens högborg.