uzibabe
Ny medlem
Så äntligen efter 2 månader på blocket kom det en och köpte fooorden idag

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så äntligen efter 2 månader på blocket kom det en och köpte fooorden idag - stackars sateMen tur för mig!
Nu är det bara ge sig ut i djungeln och köpa en ny bil men det blir då ingen ford den här gången
Gick den på alla cylindrar just i dag?
Jag blev erbjuden en Ford jättebilligt häromdagen, nybesiktad och allt, men jag har läst för många ford trådar på SH för att ens tänka tanken.
(och då ska gudarna veta att jag behöver en ny bil desperat)
Folk som lurar i folk att köpa fordar.....
![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=92008
men grattis till att bli av med skiten iofs..
Bilen säljs i förevisat skick och sedan är det väl upp till köparen om man inte provkörde den???
Med tanke på alla rykten som går kring Ford så borde man ju själv veta vad man ger sig in på om man åker och kollar på en eller? Den läxan har då åtminstone jag lärt mig
Bilen säljs i förevisat skick och sedan är det väl upp till köparen om man inte provkörde den???
Med tanke på alla rykten som går kring Ford så borde man ju själv veta vad man ger sig in på om man åker och kollar på en eller? Den läxan har då åtminstone jag lärt mig
Så äntligen efter 2 månader på blocket kom det en och köpte fooorden idag - stackars sateMen tur för mig!
Nu är det bara ge sig ut i djungeln och köpa en ny bil men det blir då ingen ford den här gången
Vill du ha mer kaffe?2772205Vad sa ni då när han frågade hur den gick?
Märkligt, det frågade dom mig också![]()
var det du eller var det nån annan som hade nån ford (modeo tror jag) som krånglade så inihelvete?
kul för han som köpte den
(jag frågar trådskaparen ifall det var otydligt)
Men det var väl trevligt med ett så bedrägligt beteende?
Hur kan du skryta om att du blåst någon, ha den goda smaken att åtminstone ligga lågt med det.
Hoppas han kör hoj eller har någon kompis som "hänger" här. Sen ser denna tråd och kommer hem till dig och trycker upp den rostiga forden någon stans.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |