Fy fan för att va sjuk..

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
När man är sjuk så känner man sig tacksam för att man oftast e frisk..är sjuk max 2 gånger om året förutom nångång när man e lite snorig...Har legat me jävla feber och tok ont i halsen i 5 dar nu, äntligen börjar det släppa. Samtidigt tänker man på dom i Asien som har det 100 gånger värre men det är lika jobbigt att va sjuk iallafall.

Jocke W skrev:
När man är sjuk så känner man sig tacksam för att man oftast e frisk..är sjuk max 2 gånger om året förutom nångång när man e lite snorig...Har legat me jävla feber och tok ont i halsen i 5 dar nu, äntligen börjar det släppa. Samtidigt tänker man på dom i Asien som har det 100 gånger värre men det är lika jobbigt att va sjuk iallafall.

Då är vi två! Dukade under i torsdags och bommade hela nyåret. Nitade i 18 timmar och har sedan dess snorat sönder en halv regnskog.

/Y

Har precis haft detsamma. Var slemmig samtidigt så jag harklade och snorade mycket, så det slet sönder något i halsen så jag spottade blod. :zpy

Hare så kul! :hej

Är väldigt sällan sjuk och glad för det.

Har en kompis som är allergisk MOT ALLT och sjuk minst en gång i månaden så han blir sängliggandes.
Sjukt nog hänger alla tjejer efter honom hela tiden medans man som frisk&kry person bara blir ratad. Skulle det inte vara så att tjejer söker sig till de BÄTTRE generna?? :freak

Ett äpple om dan håller doktorn borta tror jag.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D