Fy f-n va synd om mig....

Svane

Nu med cykel...
Gick med
12 May 2003
Hoj
På landvägen Columbus Capo, i skogen Scott Scale
[självömkan.Mode=On]

Imorgon Lördag bär det av till Claessons i Bromölla för inlämning av hoj på service. Det är cirkus 13 mil på hoj i utlovat väder vilket fö är +3 grader, molningt men uppehåll, brrrrrrr........

Känner någon för att ansluta för att hänga med en bit så är det fritt fram. Startar 10 från Svedala och beräknar passera Staffanstorp via 108:an ca 10:15 och nå Lund (Gastelyckan?????) ytterligare 5-10 min senare för att vika av ned på E22 mot Kristianstad. Ingen ball väg men så är det oxså j-vligt synd om mig... :(
Tips på hur händer o fötter skyddas från kylan mottages gärna...

[självömkan.Mode=Off]

oscar skrev:
Varför inte lämna den på Focosa!?

Tja... Olle är ju en erkänt duktigt mekare men jag har svårt för den prissättningsfilosofi som han tillämpar på servicearbeten. En principsak helt enkelt...

Svane skrev:
[självömkan.Mode=On]

Tips på hur händer o fötter skyddas från kylan mottages gärna...

[självömkan.Mode=Off]

Så här håller du dig varm, se kartan
(Genarp, Harlösa, Östraby, Huaröd, Degeberga, Åhus...

/Snafets

Bifogat

• kartastor_4.gif
    kartastor_4.gif
    30.6 KB · Visningar: 66
Klä foten med tidningspapper. det håller en del kyla borta. sen fingrarna. tja den är inte lätt.
Lycka till. :yoparty

Ska du lämna den och åka bil hem? Eller ska du vänta medans den blir färdig...
För ska du vänta så kan jag nog haka på....men jag pallar inte åka hem ensam...

bo$ken skrev:

Attans... Ska ta tåget hem. De måste ha hojen där 2 dagar och börjar inte skruva förrän på månda... :(
Såg dig på hojen igår förresten, du körde förbi buss 18 ute vid jägersro villastad, mullrade gott :tummenupp

Som bekant räcker det med minsta glipa för att bli svinkallt. 'täta'
halsen och handlederna. kör med tumvantar.

snafets skrev:
Så här håller du dig varm, se kartan
(Genarp, Harlösa, Östraby, Huaröd, Degeberga, Åhus...

/Snafets

Ser ut o vara en trevlig runda men den låga tempen med risk för halka tvingar mig till de stora vägarna... :huvet

Låna ett släp istället. Du kommer att frysa ihjäl annars. Du får gärna låna mitt om du inte har på närmare håll.

Bingo skrev:
Låna ett släp istället. Du kommer att frysa ihjäl annars. Du får gärna låna mitt om du inte har på närmare håll.

Tackar, tackar. Kanonschysst men jag har inget drag på bilen :huvet
Jag tar hojen men tack iaf!

O tack Oscar o Puddy för klädtipsen, det blir hem o testa... :tummenupp

Man fryser inte ihjäl....vi har kört 6 timmar idag....lite småkyligt: ja men det kompenseras av att det så jävla roligt...

bo$ken skrev:
Om du ska haka på så hakar jag också på, då slipper man som du sa köra hem ensam :tummenupp

Tror nog föressten att jag hakar på i vilket fall som :) Om inte hela vägen så iaf en bra bit! Du når mej på 0704-237134 ifall du inte läser tråden förräns imorgon :)

Jag stod och väntade vid Gastelyckan 10:20 till 10:40 men jag såg/hörde ingen :) Hur bra klarade du dej mot kylan? :)

TheDude skrev:
Jag stod och väntade vid Gastelyckan 10:20 till 10:40 men jag såg/hörde ingen :) Hur bra klarade du dej mot kylan? :)

Ledsen Dude, kom iväg sent och passerade Gastelyckan 10:40-10:45, måste missat varandra precis :(
Kopplade upp mig på morgonen och antecknade ditt nr men när jag skulle ringa i samband med att jag stack så var lappen borta. Längst ned i ryggan hittade jag den när jag kom hem :huvet :fatta!

Turen gick iaf bra, inte så illa som jag trodde. Var påpälsad så jag såg ut som en michelingubbe och hade rörelseförmåga noll men det gick bra o köra dit i ett sträck... Lite ringrostig i början men sen kom känslan smygande, grymt skoj var det :banana

Svane skrev:
Ledsen Dude, kom iväg sent och passerade Gastelyckan 10:40-10:45, måste missat varandra precis :(
Kopplade upp mig på morgonen och antecknade ditt nr men när jag skulle ringa i samband med att jag stack så var lappen borta. Längst ned i ryggan hittade jag den när jag kom hem :huvet :fatta!

Turen gick iaf bra, inte så illa som jag trodde. Var påpälsad så jag såg ut som en michelingubbe och hade rörelseförmåga noll men det gick bra o köra dit i ett sträck... Lite ringrostig i början men sen kom känslan smygande, grymt skoj var det :banana

Det är lugna puckar :tummenupp Sån't händer :)

Vi tar igen de milen till sommaren, hehe :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...