oskar.sjogren
kjk
Var ute för å lufta hojen en liten runda i går. Skulle bara köra en liten liten runda eftersom det började skymma litegrann. Allt går finfint och jag rejsar lite med en flådig Merca, allt frid och fröjd. Så känner jag mig efter ett tag ganska nöjd och skall vända hemåt. Svänger in på en liten skogsväg som har några sköna kurvor på vägen hem, ingen höghastighetssträcka men väldigt skön.
Eftersom det är lite skumt ute ser jag givetvis inte rullegruset som vv lagt ut. Glider omkull och skrapar upp sidan på motorblocket, min fina Hondavinge som satt där är ett minne blott. Men vafan, det hade ju vart tio resor värre om jag haft en kåphoj...
Så jag är nöjd ändå.
Men varför skall de envisas med att lägga ut grus på vägarna? De har förstört en massa fina vägar i sommar.
Bara jag som tycker så?
Eftersom det är lite skumt ute ser jag givetvis inte rullegruset som vv lagt ut. Glider omkull och skrapar upp sidan på motorblocket, min fina Hondavinge som satt där är ett minne blott. Men vafan, det hade ju vart tio resor värre om jag haft en kåphoj...
Men varför skall de envisas med att lägga ut grus på vägarna? De har förstört en massa fina vägar i sommar.
Bara jag som tycker så?