Fy för FI

Boffen skrev:
:fatta! :tummenupp

Du borde bilda ett parti för män istället. Sedan sätta ihop samma sång fast byta ut män mot kvinnor.

Manligt Initiativ - ett äkta k*kparti!

Vi står för att kvinnor ska kjettas mellan spisen och sängen. Kvinnor "är djur! Tycker inte.. tycker inte du det?!" Objekt. Gående vaginor.

The empire strikes back, y'all! :yoparty

kaZmur skrev:
i_feminists.jpg
:Bugar :Bugar :Bugar :rofl :rofl :rofl
VARFÖR har inte denna bild fått några kommentarer?? Vilka brillor! Vilket skägg! Vilken man!!!!

Gubben i vänstra hörnet med grått hår - hyfsad fördröjning på applåderandet. :rofl

Kul ide med ett parti med bara kvinnor...

Och sen när kunde en grupp på mer än tre kvinnor hålla sams i mer än en halvtimme.

counting down for self destruction. ten, nine, eight, seven.......

Jag såg delar av FI:s "årsmöte" på TV i förra veckan, trodde först att det var ett skämt...
Det framfördes flera låtar på samma "vi hatar alla män"-tema, rätt underhållande faktiskt.

Jag trodde i min enfald att de skulle kämpa för kvinnors rättigheter, lika lön osv.
Men det kanske är enklare att bara hata. :3freak

/A

HönaPower skrev:
Du verkar ju också ha ett par skruvar lösa....

Bry dig inte om Honkiie. Det är lätt att bli bitter där uppe i lappträsk när det bara blir män kvar i byn eftersom kvinnorna utbildar sig och flyttar därifrån!

Nog för att Fi har ett tjog skruvar lösa är ju den här tråden ett ytterligare bevis på att den typen av rörelser har ett berättigande...
Folk förfasar sig över Fi:s låga nivå men därefter ser samma personer till att sänka nivån ytterligare och plötsligt, tro det elelr ej, så är inte Fi-flatorna de som nådde botten först!

korvgubbe skrev:
Bry dig inte om Honkiie. Det är lätt att bli bitter där uppe i lappträsk när det bara blir män kvar i byn eftersom kvinnorna utbildar sig och flyttar därifrån!

Nog för att Fi har ett tjog skruvar lösa är ju den här tråden ett ytterligare bevis på att den typen av rörelser har ett berättigande...
Folk förfasar sig över Fi:s låga nivå men därefter ser samma personer till att sänka nivån ytterligare och plötsligt, tro det elelr ej, så är inte Fi-flatorna de som nådde botten först!

Jo lite väl låg nivå i tråden. Men samtidigt blev jag förvånad att jag inte såg dig i publiken.

\Masonit

Masonit skrev:
Jo lite väl låg nivå i tråden. Men samtidigt blev jag förvånad att jag inte såg dig i publiken.

\Masonit

Själv är jag inte beredd att ge ett rött öre för Fi men varje gång jag grubblar som mest över vad fan Fi sysslar med dyker det upp en sådan här tråd och visar varför de har ett existensberättigande trots att Fi:s ledning verkar framavlade i något millitärt experiment som gått snett.

korvgubbe skrev:
....men varje gång jag grubblar som mest över vad fan Fi sysslar med dyker det upp en sådan här tråd och visar varför de har ett existensberättigande .....

'Precis! Ibland är du så vis att hälften hade räckt.

Varför behövs FI, Skugge, Linna, Belinda osv??? Läs på SH så förstår man.

Honkie, man förstår varför kvinnsen lämnar er ensamma kvar uppe i skogarna. Har du varit lägre så har jag missat det.

Chrille skrev:
Honkie, man förstår varför kvinnsen lämnar er ensamma kvar uppe i skogarna. Har du varit lägre så har jag missat det.

Hacka inte på Honkie nu. Han citerade en skum filur i en sopig film...

Fakkverk skrev:
Hacka inte på Honkie nu. Han citerade en skum filur i en sopig film...
Du menar väl inte att sökarna är sopig?

Btw varför är inte såna där sånger hets mot folkgrupp? :va

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...