Fuzhat snack..

Status
Ej öppen för fler svar.

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Jag o GranaT sitter o chattar me dom coolaste hjälmarna som finns att få tag på :D

Bifogat

• msn.jpg
    msn.jpg
    55.1 KB · Visningar: 621
Folk brukar tycka jag är tokig som nästan alltid har den på mig när jag är ute och kör... men om man jämför det med att sitta framför datorn med den på huvudet så är jag nog inte så tokig iaf :crash

Kryptonit skrev:
Folk brukar tycka jag är tokig som nästan alltid har den på mig när jag är ute och kör... men om man jämför det med att sitta framför datorn med den på huvudet så är jag nog inte så tokig iaf :crash

GranaT ---> Stolt Galning

Men varför hälsar inte motorcyklister på en när man kör med den på? De flesta kollar åt andra hållet eller blänger på en…
Senaste turen mötte jag ca 10pers på mc men det var bara 1 som vinkade tillbaka och han körde BMW (!). Sen är det ju rätt kul när folk ställer sig upp o stirrar på en och håller på o tappar krattan dom har i handen när man drar förbi deras trädgård :rock

Vastrix skrev:
Men varför hälsar inte motorcyklister på en när man kör med den på? De flesta kollar åt andra hållet eller blänger på en…
Senaste turen mötte jag ca 10pers på mc men det var bara 1 som vinkade tillbaka och han körde BMW (!). Sen är det ju rätt kul när folk ställer sig upp o stirrar på en och håller på o tappar krattan dom har i handen när man drar förbi deras trädgård :rock

Jag har inte märkt någon minskning vad gäller vinkandet sedan jag skaffade fuzhatzarna... Personer som står och stirrar med hakan halvvägs ner i backen har däremot ökat väsentligt :crash

Jag har fått flera :tummenupp när jag kört omkring med min. Tycker den passar bra ihop med motarden.

Och nu till den stora frågan... vilken är snyggast?

funderar på en prince...

kaZmur skrev:
Och nu till den stora frågan... vilken är snyggast?

funderar på en prince...

Bruno eller Chigger, man måste ha öron som flaxar när man gassar.. har hört från kompisar som sett när ja kör den att de ena örat reser sej i kurvorna medan de andra ligger kvar fint o prydligt... kan inte se mer än dumt ut :D

Hmmm kommer inte på ordet, har det på tungan... Va fan var det jag tänkte säga... Hrmmm.... Jo

U L T R A G A Y

:hej

Man kanske skulle inhandla en sådan där till sin lånehjälm så skjutsen kan se lite lustig ut... ;)

Hagster skrev:
Hmmm kommer inte på ordet, har det på tungan... Va fan var det jag tänkte säga... Hrmmm.... Jo

U L T R A G A Y

:hej

ähhh du din lilla poser.. klart du ska ha en FuzHat vid korvkiosken :rock

jag tror uppsala är en av dom fuzhatz-tätaste området i landet iaf.. min har jag hemma men ska använda min mera.. *s*

/z

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...