Fuskträning i Linköping inför sista Highland-tävlingen

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date
Hur många kommer på riktigt, kanske dags göra ny lista. :)
Jag vet att 5-6 av de som skrev upp sig från början inte kommer att närvara.

Om du ändå ska dit, klart du kör! :tummenupp
För er som inte kört där tidigare, grymt rolig bana är det!

mm.. får se o mjag kan ragga upp ett nytt bakdäck oxå. det jag ahr börjar bli slitet.. o så e det ett jävla touring däck ju. eller det fnkar med pirelli diablo på banan. har bara kört med michelins supermoto däck innan.

RookieSM skrev:
2311128 Hur många kommer på riktigt, kanske dags göra ny lista. :)
Jag vet att 5-6 av de som skrev upp sig från början inte kommer att närvara.

Jag har troligt ramlagerras i Husan just nu, och ikväll vet jag om det var det eller något annat i motorn. Och i morgon kväll så är hojjen ihop igen. Annars har jag lite reservknep att ta till. Så jag hade tänkt närvara, så vi får väl uppdatera listan då.

1. Lasse

Emmi ska försöka dyka upp! :yoparty E tyvärr helt pank och har så ont i benen att jag knappt kan gå... (träningsvärk!!!)

Om Lasse kommer så gör jag det med. :hihi

1. Lasse
2. Marcus

Edit: Om jag löser transporten, kom precis på att kärran är borta.

1. Lasse
2. Marcus
3. Nesse (Vi jobbar stenhårt för att vi ska komma med 2 hojar, vågar inte säga definitivt än)

Malmö-motard skrev:
2311878 1. Lasse
2. Marcus
3. Nesse
4. Chukabowa
5. Malmö-motard (fortfarande en plats kvar från skånehållet! Pm´a om du är intresserad av att åka med turbobussen)
hehe.. så där kom man med. :tummenupp

Nu har jag ordnat och donat, jag kommer! Vad gör man åt träningsverk som gör att man knappt kan gå?

1. Lasse
2. Marcus
3. Nesse
4. Chukabowa
5. Malmö-motard (fortfarande en plats kvar från skånehållet! Pm´a om du är intresserad av att åka med turbobussen)
6. Emmi

Jag hoppas jag kan komma, siktar på det i alla fall.

Emmi skrev:
2312025 Nu har jag ordnat och donat, jag kommer! Vad gör man åt träningsverk som gör att man knappt kan gå?

Bara att köra på, brukar gå över när man kör eller man tänker inte på det i alla fall :)

1. Lasse
2. Marcus
3. Nesse
4. Chukabowa
6. Emmi
7. Evil M(inte helt säkert)

1. Lasse
2. Marcus
3. Nesse
4. Chukabowa
6. Emmi
7. Evil M(inte helt säkert)[/QUOTE]
8. fille nybörjare

hoppas jag kan komma dit, har stora problem med transporten bara. hoppas det kan lösa sig. Om någon har nått förslag så ring mig på 0733-390369 hellst efter 15 (jobbar natt)

åker gärna med ifrån GBG om nån har plats över. :rolleyes:

1. Lasse
2. Marcus
3. Chukabowa
4. Malmö-motard (fortfarande en plats kvar från skånehållet! Pm´a om du är intresserad av att åka med turbobussen)
5. Emmi
6. Evil M(inte helt säkert)[/QUOTE]
7. fille nybörjare[/QUOTE]

Har tagit bort mitt namn eftersom jag blivit sjuk

Det går bra att komma redan ikväll. En eller ett par av er får gärna jobba ihop till träningsavgiften i morgon då vi har rr-kurs på förmiddagen. Vi behöver flaggvakter!

/HW

HW skrev:
2313881 Det går bra att komma redan ikväll. En eller ett par av er får gärna jobba ihop till träningsavgiften i morgon då vi har rr-kurs på förmiddagen. Vi behöver flaggvakter!

/HW

Jag & Chukabowa kommer ikväll. Jag tänkte meka lite på förmiddagen men det kanske hinns med ikväll och isåfall flaggar jag gärna imorgon.

Finns det 220V i depån?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...