Fuskare fast!!

• Thread starter Thread starter tommi
  • Start date Start date
Då är det roligare att lura folk med någon som faktiskt är rullstolsburen!
Jag och min närmsta polare, som då sitter i rullstol, brukade ta oss in på diverse krogar här i sthlm när vi var 16-17! han var i rullstol så han kolla de inte leg på därför och jag kom dit som assistent och då kolla de inte på mig heller, trots att den killen är as biff och har aldrig någonsin behövt en assistent, men då kolla de nästan aldrig:D

Haha, face defeat är väl det enda man kan säga till snubben. Pinsamt att han försöker slingra sig. Om det bara vore lika enkelt att sätta dit en skattefuskare... De verkar ju dock rätt nedprioterade med nuvarande regim.

Men hallå vänta lite nu!!! Artikeln ligger ju på AB. Dom som ingen här läser eller tror på för att dom bara skriver lögn och förbannad dikt:va

Nej länka till en säker källa så ansluter jag mig till kören.

Härligt härligt. Jag är så jävla trött på att skänka bort 30% av allt jag sliter ihop till slöa jävla simulanter som inte vill jobba för sin lön.

Min filosofi är att ALLA kan jobba. kanske inte med vad som helst, men bara för att man inte har några ben, kan man väl fortfarande tex. svara i telefon på någon telefonkundtjänst, eller bara för att man är döv kan man väl fortfarande arbeta med kroppen...

förstår mig inte på alla de jävlar som jag måste skänka bort mina surt förvärvade slantar till som bara går hemma och drar benen efter sig, och tycker synd om sig själva...

Härligt härligt. Jag är så jävla trött på att skänka bort 30% av allt jag sliter ihop till slöa jävla simulanter som inte vill jobba för sin lön.

Min filosofi är att ALLA kan jobba. kanske inte med vad som helst, men bara för att man inte har några ben, kan man väl fortfarande tex. svara i telefon på någon telefonkundtjänst, eller bara för att man är döv kan man väl fortfarande arbeta med kroppen...

förstår mig inte på alla de jävlar som jag måste skänka bort mina surt förvärvade slantar till som bara går hemma och drar benen efter sig, och tycker synd om sig själva...

Fast mig veterligen är arbetsmoralen rätt hög hos folk som verkligen har handikapp, att sedan folk med dålig arbetsmoral utnyttjar möjligheten att skylla på handikapp som dom inte ens har är ju bara ännu ett lowlifebeteende.

Varför påminner artikeln mig om dessa snubbarna :hihi

[YOUTUBE-ID]nRE8mXJRvaI[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]L_wLPg86nJU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]E9jEvjBhqJc[/YOUTUBE-ID]

Fast mig veterligen är arbetsmoralen rätt hög hos folk som verkligen har handikapp, att sedan folk med dålig arbetsmoral utnyttjar möjligheten att skylla på handikapp som dom inte ens har är ju bara ännu ett lowlifebeteende.

ett exempel där skulle kunna vara ett sånt där tillstånd för handikapparkeringar

Och samtidigt så känner man folk som verkligen har rörelsehinder som får slåss med näbbar och klor för att få ut det stöd de behöver, och folk som får sjukskrivningar där läkare verkligen hittat fel underkända av försäkringskassans förtroendeläkare. Hur fasen kan de godta det där om det inte finns något medicinskt påvisbart alls?!

Är du en arbetsgivare/egen företagare?
I så fall: Hur många med liknande handikapp har du anställda?
Om inte: Börja med att fråga närmaste företagare/arbetsgivare varför de inte anställer personer med handikapp.

Många med exempelvis svår hörselnedsättning har oerhört svårt att få ett jobb för att arbetsgivarna har svårt att kommunicera med dem. Mycket gammalt tänkande kvar bland arbetsgivarna, som att dra paralleller mellan handikapp och intelligens exempelvis.

Halleluja!

Lisebergskaninen verkar ha helande krafter! Ta din rullstol (och bidragscheck) och gå....

Vem behöver gud, jesus och andra 2000+ år gamla gudar/profeter när kaninen finns här och nu.

Från och med nu så ska jag :Bugar till Lisebergskaninen. Och mumintrollet är dess profet!

• Gilla
Reaktioner: ft
Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt