Fuska med trängselskatten

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
1. Var kan man köpa denna transparenta film som man fäster över skylten och som gör att den inte går att tyda ovanifrån?

2. Vilket ljusskyggt ställe säljer dessa "tak" i plast som man fäster ovan reg.skylten?

:argpådato

Vissa solidaritet nu istället. :mad:

Transparent film? Jag har bara sett spray, är det inte den - Photo Blocker - du menar? Funkar de där på tullarna öht?

Last edited:
Funkar fotosprayen verkligen på tullarnas kameror?

Funkar fotosprayen verkligen på tullarnas kameror?

Troligen inte, kamerorna är infraröda och använder inte samma blixt.

Enklaste sättet att smita undan är väll att någon har schnott ens skyltar?
Då får man ju köra utan skyllt en stund har jag förmig, alt lägga skyltarna i bilen lite snittsigt :hihi

Alltså..hjälp!!
Jag var och irrade runt i helvetet (läs Stockholm) med bil igår. Kostar det alltid något eller blir det gratis eftr en viss tid? Och om man inte visste vad det kostade det klockslaget man körde igenom fanskapet (18.58) så vet man ju inte vad man skulle betala inne på 7/11. Jag skulle ju inte ens in i stan argh :mad:
Min fråga ..lite mer specificerad..kan man se någonstans hur mycket man skall betala eller måste man vänta på att få skiten utskickat med förseningspålägg (obsevera att jag inte särskrev :yoparty :hihi ).
Ett jävla påfund denna avgift.. :huvet

Va klockan 18:58 eller va den 19. Klockan 19:00 och senare så är det ju gratis. Annars så är det bara att vänta till påminnelsen kommer.

Nursey skrev:
Alltså..hjälp!!
Jag var och irrade runt i helvetet (läs Stockholm) med bil igår. Kostar det alltid något eller blir det gratis eftr en viss tid? Och om man inte visste vad det kostade det klockslaget man körde igenom fanskapet (18.58) så vet man ju inte vad man skulle betala inne på 7/11. Jag skulle ju inte ens in i stan argh :mad:
Min fråga ..lite mer specificerad..kan man se någonstans hur mycket man skall betala eller måste man vänta på att få skiten utskickat med förseningspålägg (obsevera att jag inte särskrev :yoparty :hihi ).

Du behöver ditt registreringsbevis och internet bank och sen kör du på www.stockholmsforsoket.se

Nursey skrev:
Alltså..hjälp!!

Avgift 0600-1829, Måndag-Fredag, om jag inte är helt felknullad.

..och ja, det är ett jävla påfund. :mad:

DaLorD skrev:
Flamma90.... Smaka på den... :D

Flamma81 möjligen... :tungan
Hon är snygg. :) Snyggare :tuttar :arsele än vad jag har...

Men, men hon har sina brister. Gillar korsord men inte motorcyklar och fallskärmshoppning. :rofl

WOW. Nu slog jag rekord i Off-topic. :banana
Men biltullseländet är så jäkla trist. Deprimerande korkat faktiskt.

Last edited:
Flamma77 skrev:
Flamma81 möjligen... :tungan
Hon är snygg. :) Snyggare :tuttar :arsele än vad jag har...

Men, men hon har sina brister. Gillar korsord men inte motorcyklar och fallskärmshoppning. :rofl

WOW. Nu slog jag rekord i Off-topic. :banana
Men biltullseländet är så jäkla trist. Deprimerande korkat faktiskt.

81. Oh. Lammkött. Send her my way. kthxbye.

Ja, otroligt korkat.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...