--FUNNEN!-- Aprilia Tuono 1000r Factory i Eriksberg Göteborg

Var den låst? Vilka lås hade du?
Kommer kanske ha en av mina hojar på Lindholmen framöver under dagtid…….. :gnissla så man blir ju orolig.

Fan såna kräk! Hoppas du finner den. Stod den i allmänt garage eller villa? Någon har ju haft span på den kanske?

Har inte den hojen startspärr?
De som försökte stjäla min hoj visste inte att den hade startspärr. Det märkte de nog inte förrän de borrat sönder låset och den runda delen som läser av nyckeln lossnade.

Det tog ett halvår att få den återställd, men som på beställning kom vederbörande tillbaka och rispade ett stort kryss i den nylackade tanken. Han ville väl hämnas för startspärren.

Last edited:
De som försökte stjäla min hoj visste inte att den hade startspärr. Det märkte de nog inte förrän de borrat sönder låset och den runda delen som läser av nyckeln lossnade.

Det tog ett halvår att få den återställd, men som på beställning kom vederbörande tillbaka och rispade ett stort kryss i den nylackade tanken. Han ville väl hämnas för startspärren.
Såna människor borde få en enkelbiljett till botten av sjön. Gärna med betongskor....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman