Funktionärer till LMS B Race 30/6-1/7.

Jag ska ev komma men har även tänkt att fota en del samt hjälpa kompisen i depån. Finns det någon möjlighet att bara vara funkis halva dagen eller blir det bara krångel?
 
Jag ska ev komma men har även tänkt att fota en del samt hjälpa kompisen i depån. Finns det någon möjlighet att bara vara funkis halva dagen eller blir det bara krångel?

Det går utmärkt! Maila mig så kan vi lösa det!
 
En utlottning av en fribiljett till de två dagarna på Mantorp Park 13-14:e september med Actionpics kommer lottas ut bland de funktionärer som är där bägge dagarna och jobbar.

Anmäl dig som LMS Funktionär

Lite info klippt från Actionpics hemsida

Mantorp Park 2 dgr Torsdag 13 Sep & Fredag 14 Sep - Säsongsavslutning!
OBS! Endast 3 grupper!!!
Utlottning av ett set Michelin däck 2CT (värde ca 3500kr), blir du den lyckliga vinnaren?
Två st heldagar på Mantorp Park, sveriges Racigaste bana.
Körning mellan kl 09.00 - 16.00.
Anmälningsavgift: 1800sek
 
Vad snällt av er alla! Börjar kännas lite nervöst med så få funkisar. Men vi får hjälpas åt och lösa det! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top