Gokartklubben är lite kort om funktionärer till en tävling på Hälla nästa söndag 27/9. Det är serien Rotax Max som kör och det är dom bästa förarna i Sverige i dom klasserna, dom två bästa i serien går till en världsfinal.
http://www.radne.se/store/page.aspx?PageID=24
Klasserna Rotax Junior och Yamaha kör också.
Racingen börjar 08.00 och häller på till 15-16 någon gång.
Lunch och fika bjuds det på.
Dom vill ha anmälan senast nu på söndag.
Dom som är intresserade kan skriva upp sig i tråden.
1. aRWe (troligtvis)
2.
3.
http://www.radne.se/store/page.aspx?PageID=24
Klasserna Rotax Junior och Yamaha kör också.
Racingen börjar 08.00 och häller på till 15-16 någon gång.
Lunch och fika bjuds det på.
Dom vill ha anmälan senast nu på söndag.
Dom som är intresserade kan skriva upp sig i tråden.
1. aRWe (troligtvis)
2.
3.