Funktionärer SM-Linköping 28-29 Juli

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Hej!

Jag vill redan nu flagga för att vi kommer att behöva funktionärer som hjälper till på vår tävling!
Känner ni någon som kan hjälpa till?¨
De får en gratis Supermoto-träning, Trafikövningskörning eller en biobiljett, fika +mat samt en chans att få se tävlingen på riktigt nära håll!!

Se till att sprida detta så att vi kan anordna vårt SM!

Här anmäler man sig:
http://lms07.mine.nu/funkis.php

TACK på förhand,

Mvh
Sara
Ansvarig LMS Supermoto

Om man har tid så kanske man kan ställa upp. hjälpte till lite i sommen sist oxå..

Tack, det vore suveränt! :tummenupp

Får vi inte ihop tillräckligt funktionärer kommer vi att bli tvugna att ställa in SM, alternativt avkräva att förarna tar med sig en funktionär....
Någon som har en bättre idé?

Jag förstår inte riktigt varför det är så svårt att få ihop folk, för alla som ställer upp säger att det är jättekul!?

Tack, det vore suveränt! :tummenupp

Får vi inte ihop tillräckligt funktionärer kommer vi att bli tvugna att ställa in SM, alternativt avkräva att förarna tar med sig en funktionär....
Någon som har en bättre idé?

Jag förstår inte riktigt varför det är så svårt att få ihop folk, för alla som ställer upp säger att det är jättekul!?

Man får gratis inträde, bästa platsen att se racet ifrån.
Jag var funktionär nu på cross-sm i Västerås och slogs återigen av hur bra det är att vara funktionär istället för att bara vara åskådare.

Har ni inget funktionärs-utbyte med övriga sektioner inom LMS?
Så om de hjälper er, så hjälper ni dem?

Frågade en kompis vad han skulle göra den 24 juni.
-Ingenting, blev svaret.
-Bra då kan du hjälpa till som funmktionär på cross-sm!
-Nä för fan! Jag har inte tid, har så mycket att göra m.m.
Ger mig fan på att han var där och kollade sedan ändå.:mad:
Man brukar träffa rätt många på tävlingsdagen, som man frågat innan tävlingar om de kunnat ställa upp som funktionär.

Inte många som förstår att de själva utgör klubben och att den inte klarar sig utan de enskilda medlemmarnas insats då och då.

Jag ska norrut den helgen och tänkte kolla på tävlingen på söndagen.

Så 29:e juli skulle jag kunna hjälpa till om det är ok för er med en dag bara?

Jag ska norrut den helgen och tänkte kolla på tävlingen på söndagen.

Så 29:e juli skulle jag kunna hjälpa till om det är ok för er med en dag bara?

Superbra!! All hjälp är välkommen! :tummenupp
Gå in och anmäl din via funkis-länken så att du får nödvändiga mail ang. tider och så...

Mvh
Sara

Superbra!! All hjälp är välkommen! :tummenupp
Gå in och anmäl din via funkis-länken så att du får nödvändiga mail ang. tider och så...

Mvh
Sara

Glömde fråga, måste man ha nån funkis-utbildning?
Jag har bara hjälpt till några gånger förrut på bankörning med bilar.

Som sagt så är det bara att anmäla sig på vår hemsida om man har tid att hjälpa till. Man behöver naturligtvis inte ställa upp hela helgen om man inte kan. En dag eller till och med en halvdag är till stor hjälp! Ingen utbildning krävs, vi ställer ut er med erfarna eller licensierade funkisar. Man får som sagt mat och bästa platserna på hela banan gratis! Biobiljetter eller gatåkningsbiljetter får man också.

Ta kontakt med mig eller Sara för mer info. Läs även här för mer info: http://www.lms.se/web/_pages/index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=1&SektId=84

Det står roadracingfunktionär men gäller naturligtvis även Supermotofunkisar med.

Kom igen nu, jag vill se många anmälningar på listan!

Man får gratis inträde, bästa platsen att se racet ifrån.
Jag var funktionär nu på cross-sm i Västerås och slogs återigen av hur bra det är att vara funktionär istället för att bara vara åskådare.

Har ni inget funktionärs-utbyte med övriga sektioner inom LMS?
Så om de hjälper er, så hjälper ni dem?

Frågade en kompis vad han skulle göra den 24 juni.
-Ingenting, blev svaret.
-Bra då kan du hjälpa till som funmktionär på cross-sm!
-Nä för fan! Jag har inte tid, har så mycket att göra m.m.
Ger mig fan på att han var där och kollade sedan ändå.:mad:
Man brukar träffa rätt många på tävlingsdagen, som man frågat innan tävlingar om de kunnat ställa upp som funktionär.

Inte många som förstår att de själva utgör klubben och att den inte klarar sig utan de enskilda medlemmarnas insats då och då.

Supermotosektionen hos LMS utgörs av tre personer, men vist dom hjälper oss nu i helgen på B-racet och vi ställer upp för dom när vi kan.

Håller med om det andra du skrev med, folk har inte tid att hjälpa till som funkisar med gratisbiljetter vill dom ha. Bäst var nog endå killen som var frisk nog att vara publik men för sjuk för att hjälpa till i starten. :D

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...