Funktionärer behövs till söndag

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Hej.

Ser ut att bli lite ont om funktionärer på söndag, speciellt förmiddagen.

Vore bra om folk som inte kör överväger att komma och dom som kör försöker få med kompisar, inte kul om man måste tvinga in flera förare från varje grupp för flaggning...

(själv flaggar jag lördag förmiddag, men där verkar det vara ett betydligt mindre problem)

Lika tråkigt när man måste Peka ut folk för att flagga när man faktiskt kan ta med en kompis o köra gratis....

Mm.. Hade man som icke medlem fått köra gratis om man flaggat hade det varit lockande att åka dit. Jag kan själv inte köra pga att jag inte är helt kry(sparar mig till knudan nästa fredag..), men flagga skulle nog gå.

Skulle själv vilja både flagga och köra......Tyvärr jobbar jag båda dagarna:mad:

Mm.. Hade man som icke medlem fått köra gratis om man flaggat hade det varit lockande att åka dit. Jag kan själv inte köra pga att jag inte är helt kry(sparar mig till knudan nästa fredag..), men flagga skulle nog gå.

Du kan nästan detta...
Dock får du fortfarande ha med dig en kompis

Ändra reglerna för icke medlemar, 1flaggning = 1garanterad körning

Gnäll o pip... de medlemmar som varit med från början är vana att flagga ett till två körpass - vi flaggade alltid våra egna körningar de första åren.
Utse mig om det saknas folk :tummenupp (Men denna gång kör jag dock Instruktör)....

Big Hail till de som flaggar :Bugar

(EDIT: Det handlar inte om illvilja utan tydligen en omöjlighet att tracka ickemedlemmars körande/flaggande - vi lider själva av detta då många 999:or kanske kört eller inte kört SRW tidigare. När dessa anmäler sig blir det alltid detektivarbete för att fånga upp nybörjare... :gnissla )

Last edited:
Gnäll o pip... de medlemmar som varit med från början är vana att flagga ett till två körpass - vi flaggade alltid våra egna körningar de första åren.
Utse mig om det saknas folk :tummenupp (Men denna gång kör jag dock Instruktör)....

Big Hail till de som flaggar :Bugar

(EDIT: Det handlar inte om illvilja utan tydligen en omöjlighet att tracka ickemedlemmars körande/flaggande - vi lider själva av detta då många 999:or kanske kört eller inte kört SRW tidigare. När dessa anmäler sig blir det alltid detektivarbete för att fånga upp nybörjare... :gnissla )

:fakta :näsblod :gråta

Det handlar inte om illvilja utan tydligen en omöjlighet att tracka ickemedlemmars körande/flaggande - vi lider själva av detta då många 999:or kanske kört eller inte kört SRW tidigare. När dessa anmäler sig blir det alltid detektivarbete för att fånga upp nybörjare... :gnissla

Varför inte låta icke medlemmar ha egna logins på siten precis som medlemmar?
Då blir det ju lätt att "tracka". Visst, det skulle väl bli lite mer administrativt arbete till att börja med, men det lönar sig säkert på sikt. ;)

Det finns just nu 36 platser kvar på FM och 32 på EM. Gör som jag. Kör förmiddag / flagga eftermiddagen (eller vise versa). I vilket fall så är det gratis körning!

Det gällde ju tydligen inte för oss icke-medlemmar!:va

Det gällde ju tydligen inte för oss icke-medlemmar!:va

Går säkert att ordna på plats DENNA gången då det är två körpass samma dag :tummenupp
Eftersom det finns massor av platser kvar o det verkar saknas flaggisar, så kör dit o snacka gulligt med JanE direkt i morgonstund 07.45... så ingen hinner före :)

Robz har helt rätt i sitt påstående.

I och med att det är en och samma dag det körs så skall vi kunna ordna detta på plats. Vänligen tala om det för oss vid anmälningen i morgon.

/Hans
Ordförande Sydskanes Emse

Kanon ju!

:tummenupp Perfekt ju! Lite undatag för att främja det goda är alltid bra!

Hoppas alla får en lika bra dag imorgon som jag hade idag! :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...