Funkisar/flaggisar Mm

Kul att det funkade så bra, råkade hamna på samma bröllopsfest som en av vinnarna och han berömde upplägget och genomförandet av tälingen.
Nästa gång kan ni väl kolla med min kalender så det inte krockar med nåt viktigt.

kanske är dax att prova på speedmotard, lag tävling med korta hit, 5 min plus 2 varv 4 förare åt gången, typ som speedway

Men va fasen blom, får man göra så där? Va va va? Jag var i Jungås och sprätte/käka sand och krökte styrbultar halva dagen därför kom jag ej till tävlingen :crash

Men jag är glad att det löste sig med funkisar så ni kunde genomföra tävlingen! Även utan min hjälp.

:yoparty

kan tänka mig det, men just du hade ju alla möjligheterna på jorden att bli avbytt:tungan

Jag tackade nej till att bli avbytt eftersom det endast fanns två ersättare och jag ansåg mig klara 3 timmar, det gjorde jag också men längre pass kräver ersättare. Man blev lite tom i skallen av att bara titta på hojar som kom i en konstant ström... Ett sextimmarsendurance klarar man på två omgångar funtionärer per postering, kan man byta oftare är det ingen nackdel men tretimmarspass klarar man av.

kanske är dax att prova på speedmotard, lag tävling med korta hit, 5 min plus 2 varv 4 förare åt gången, typ som speedway

Har en tävlings/träningsform som jag skulle vilja prova, behöver 8 förare till det. Tog fram ett underlag för det redan säsongen 04. Skicklighet spelar mindre roll. Bra som dålig har ingen betydelse.

Alla kör tillsammans med alla i en grundserie. Tremanna lag i korta heat, med individuell poängsättning. För att ta fram två final-lag. Som möts i bäst av fem heat.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back