Funkisar/flaggisar Mm

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
den 18e aug så kommer endurace loppet gå i motard ute på banan i örebro och vi behöver ju som vanligt all hjälp som kan fås då. flaggvakter mm mm

skriv gärna i den här tråden om ni kan ställa upp och ta gärna med er en polare eller två oxå :)

Jag har inte klart för mig hur tävlingsupplägger är. Vi pratade ju vid banan i samband med en arbetsdag men nu minns jag inte exakt vad vi sa och var det det vi sa där som blev det slutgiltiga upplägget för tävlingen?

Lite tidigt att lova men jag kommer säkert finnas där för att hjälpa till, kanske inte flaggvakt men allt runtomkring. :)

Flaggvakter kanske man kan ställa krav på teamen att de ska bistå med en under det racet de inte kör själva? Splittar de det på tre behöver de inte direkt jobba ihjäl sig.

Last edited:
så nu finns all info där jocke har länkat och även under tävlings forumet.. nu gör vi en fin insatts, skulle ju tro att en viss tidning lär komma dit mm och det är ingen dålig reklam för oss :)

Självklart ställer jag upp som funkis, ska höra mig för bland mina bekanta oxå

Fuck......

Nu har jag lovat för mycket igen, ska tyvär på bröllop den dan.
Men självklart ska jag höra om nån av mina bekanta ställer upp.

Fuck......

Nu har jag lovat för mycket igen, ska tyvär på bröllop den dan.
Men självklart ska jag höra om nån av mina bekanta ställer upp.

ja vi får hoppas att du har någon snäll polare som vill sätta sig i kyrkan den dagen åt dig :9 kanon att du försäker lösa det på det viset:tummenupp

nu är det snart dax.. vore bra om ni kunde skriva upp er här så man har lite koll på vilka som kommer.. och som sagt va ta gärna med er så många ni kan.. sprid det här nu :)

Hur många behövs det?

oj.. bra fråga.. ett dåligt svar nu- hur många som hellst.. vet inte tex hur många flagposteringar det är?kan det vara runt en 8-10 platser.. sen behövs det ju folk i serveringen osv osv.. fan johan det där är du bättre på att veta än mig:tungan

jag vet inte nu när nya banan är klar men det kommer säkert vara minst 6 flaggposter x 2, sen behövs det 5 st vid starten (beror på hur många rader det blir) då är vi uppe 17, sen behövs det ett gäng i fikaboden osv, jadu inte under 20 skulle jag säga

jag vet inte nu när nya banan är klar men det kommer säkert vara minst 6 flaggposter x 2, sen behövs det 5 st vid starten (beror på hur många rader det blir) då är vi uppe 17, sen behövs det ett gäng i fikaboden osv, jadu inte under 20 skulle jag säga

nej det kan jag hålla med om.. sofie skulle hjälpa till i fikaboden så gott hon kan.. (amma ellie oxå :D ) men alla ni som inte ska köra.. snälla kom igen nu:pannkyss

Folk vid starten osv kan man väl ta av alla dem som inte kör just då. Vet inte hur anmälningarna strömmar in men om det blir blir färre än låt säga femton eller nåt så räcker det väl med ett heat och istället köra fler timmar så det blir ett riktigt endurance? :)

Jag kan anmäla mig själv som allt-i-allo eller nåt sånt. :2cool

Exakt... Det blir ju inte öjusstart som vanligt så där sparas ju en del folk. Däremot behövs nog nåra som styr och ställer i depån vid förarbyten men eftersom inte alla förare är på banan samtidigt kan man nog värva en del av dem...
Hävdar fortfarande att vi inte skulle erbjudit två finaler utan satt en gräns vid 20 lag ;)

det är nu 5 dagar kvar till anm-tiden går ut.. så det kanske bara blir ett race ialf..
vet ialf att det kommer trilla in 4lag till nu i veckan

Anmälningstiden går säkert att förlänga och det ansvariga skulle kunna göra är ringa runt och jaga folk. :)

ansvariga = du och jag då :) = TMC.. snackade med hoffa idag och det kommer gå åt ca 15st allt som allt.

Nyheter
Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Back