Funkis på anderstorp

Droopfy skrev:
låter fantastiskt underbart... GBG? tyckte du sa anderstorp...
ge mig datumet så ska jag kolla så jag inte är upptagen med bandet.
är jag bara ledig så är jag på.
Du hörde rätt. Anderstorp. Jag svarade till 2 st... :D

050428-29 Träningsläger RoadRacing
050430-01 SM I RoadRacing
050618-19 STCC

http://www.arc.nu/ Du
Det är underbart. Som sagt, om man hade kunnat beskriva hur det verkligen är...

Bollox skrev:
4 intresserade. :tummenupp
Söker 40... :rolleyes:

Jag kan ev. vara intresserad, och jag kanske kan lura med mig en kompis också! Alla datum förutom 28-29 april passar (sista dan på jobbet)

Vilka mer tävlingar skulle det isåfall vara?

Tåbbä skrev:
Jag kan ev. vara intresserad, och jag kanske kan lura med mig en kompis också! Alla datum förutom 28-29 april passar (sista dan på jobbet)

Vilka mer tävlingar skulle det isåfall vara?
28-29 april är det "bara" träningsläger så det är lugnt. Dom största tävlingarna i år blir SM och STCC. Kanske Oldtimer men vet inte datumet. Annars finns datum på www.arc.nu

Lyckas du lura med dig en kompis är det toppen! :tummenupp

PM:a för mer uppgifter, telefonnummer etc...

Om ni är intresserade/tänker komma, posta det gärna här också. Så att jag slipper hålla koll på min inbox om vad jag kan radera och inte.

Meh
Nu får du ta höra av dig till brorsan
Han själv har inte fått för sig att ännu höra av sig
Så nu har jag sparkat på er båda :7peta
//Heli

Tjena!

Såg inte tråden förrens nu!

Funktionär? Ja visst!

ÄR de för sent?

funkis

Är redan bokad som besiktningsman, men tjejen min kan vara med. Hon har dock ingen formel utbildning, men kör hoj själv och har kört en del bana, så hon har ju hyfsad koll på vad det handlar om. Kan vara med lördag och söndag.

/Pajje

kanske kommer då det är dags

Hoj!
Jag brukar vara där när Brånalt håller i det.. blåser staket (ofta), kör skamkärran, hjälper till på griden eller hjälper till där det behövs, har hållt i flaggan me ibland när det behövts... brukar dyka in i sista minuten till tävling, när det märks at det saknas nån....

Last edited:
Psychobiker skrev:
Är redan bokad som besiktningsman, men tjejen min kan vara med. Hon har dock ingen formel utbildning, men kör hoj själv och har kört en del bana, så hon har ju hyfsad koll på vad det handlar om. Kan vara med lördag och söndag.

/Pajje
Perfa! Kör du över Vårgårda på vägen hit? Hon behöver ingen formell utbildning. Jag lär/visar det man behöver kunna. Har man koll på läget räcker det långt! :tummenupp

RSV_Ante skrev:
Hoj!
Jag brukar vara där när Brånalt håller i det.. blåser staket (ofta), kör skamkärran, hjälper till på griden eller hjälper till där det behövs, har hållt i flaggan me ibland när det behövts... brukar dyka in i sista minuten till tävling, när det märks at det saknas nån....
Det saknas ALLTID nån... Behöver inte vänta så länge... :rolleyes:

Bollox skrev:
Perfa! Kör du över Vårgårda på vägen hit? Hon behöver ingen formell utbildning. Jag lär/visar det man behöver kunna. Har man koll på läget räcker det långt! :tummenupp

Ingen aning, har inte varit på Anderstorp nån gång, och Vårgårda har jag aldrig hört talas om :confused:

Men vi hörs väl av när det närmar sig om detaljer om var man skall infinna sig mm

mvh Pajje

Bollox skrev:
Jag har hållt på med det länge, och känslan jag fortfarande får på morgonen, första passet, när dom kommer mosandes nerför rakan. Ljudet... ahhh. Känslan av att vara så nära. Man är så nära så nära, ni anar inte. Det är nästan som att köra själv. Man ser, hör och känner hela saken med roadracing på ett helt annat sätt på postering, jämfört med läktare. Och som sagt. MIN postering är nog den grymmaste som finns. Höra nerväxlingarna, missarna, studsandet, kedjerasslet... Allt. Varje varv. Fan om jag ändå kunde beskriva det bättre.

Måste in på muggen och hämta toapapper nu :angel

Last edited:
Hej igen!

Jag behöver namn osv på alla dom som tänker komma, dels för att biljetter ska tryckas upp, och så behöver jag göra en anhörig lista. (Oroa er inte, SÅ farligt är det inte... Fast det var nära förra året att en funkis strök med, men som tur var så var det på min postering så det blev inte av...)

Så om ni kan pm:a mig med namn vore det himla tacksamt!!! :tummenupp

Får en gammal återfallsknutte hjälpa till?.. Kan ta med lillbrorsan oxå.. Om det inte är för sent allso... Annars kommer det väl fler tillfällen.

netix skrev:
Får en gammal återfallsknutte hjälpa till?.. Kan ta med lillbrorsan oxå.. Om det inte är för sent allso... Annars kommer det väl fler tillfällen.
Absolut inte för sent!

Alla intresserade kan ringa mig på 073-6380108

mvh// Kimmo

*/ ?>
Back