GSXR1100R
The older i get the faster i was
På www.ketogan.com ligger det en massa filmer, ibland så skrivs det att ni inte kan se filmen pga fel codec etc.
Hojta till om det inte funkar
Hojta till om det inte funkar
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag som då e helt :kocko fixar detta med att se film på den där plastlådan me tvbildmojäng som t.o.m ger ljud ifrån sigGSXR1100R skrev:Om dom inte funkar så kan ni väl beskriva felmeddelandet, vilket operativ system du har samt vilken typ av mediaspelare du använder.
Klicka inte i att det bara inte funkar![]()
HanneZ skrev:alla(som ja spanat in) har funkat kanon!
använder : MPlayer 1.0pre2-3.2.3 med windows binary codec!
/ Hannes
Bra länk Olle.OlleR6 skrev:
erik skrev:varför envisas alla med att köra wmv format på filmerna? min 400MHz P2 har uppenbara problem att spela dessa, hackar rätt bra kan jag lova... tacka vet jag mpeg, funkar kanom på min maskin.

Dagens I-landspoll.GSXR1100R skrev:Det verkar funka till 90% iaf, tråkigt nog så orkar inte resterande 10% förklara sina felsymptom, är dom så slöa så ska dom inte få se några filmer heller![]()
Du surar idag igen, bara för att du har tillträde förbjudet på ditt slavkontor, porrsurfa mindre så kanske dom låser upp.valmers skrev:Dagens I-landspoll.
Tänkte bara att den passade in här, eftersom jag kör endast me de där codecsen + det som MS själv laddar ner så gissade jag att de använda nån av dem därGSXR1100R skrev:Bra länk Olle.
Bäste herr Tjorven Ballas, skaffa en dator ifrån 2000 talet så funkar det bättre.CorbenDallas skrev:Dom där filmerna vill jag se, men hur gör man för att ladda hem dom då, jag är inte så duktig på sånt här med datorer å sånt, min Amiga hänger sig hela tiden
KetogaN skrev:För wmv tar mindre plats och är lätt att exportera med bra kvalite.
Du får handla en dator från detta årtusendet..
/KetogaN
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |