Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MT skrev:Måste skaffa mig en telefon och nytt abonnemang inom det närmaste dagarna.
Spanade på Djuice och dom verkar ju helt klart billigast.
Såg att det skulle vara samma som Tele2 och Comviq så dom kan ju inte vara helkassa eller?
Nån med erfarenheter av dom?

MT skrev:Måste skaffa mig en telefon och nytt abonnemang inom det närmaste dagarna.
Spanade på Djuice och dom verkar ju helt klart billigast.
Såg att det skulle vara samma som Tele2 och Comviq så dom kan ju inte vara helkassa eller?
Nån med erfarenheter av dom?
DoJJaN skrev:Jag tror att Campuz e billigast.
Iaf enligt SVT för typ 1 vecka sedan. Jag har det själv och de e väldigt billigt och bra..

DoJJaN skrev:Jag tror att Campuz e billigast.
Iaf enligt SVT för typ 1 vecka sedan. Jag har det själv och de e väldigt billigt och bra..
flemming skrev:Ja förfan, helt ok! billiga o bra!![]()
Även om du tjackar en oeratörsbunden tel. så e det ba o låsa upp skiten på mumien.se den firman grejar såna där låskoder asap.
Då kvittar det ju vad man väljer för deal i butiken....
Flemming![]()
Fy sjutton vad härligt! Är det någon som har provat att det verkligen funkar. Är det säkert att man inte torskar eller nåt?cool_adde skrev:Funkar det bra att låsa upp en sprillans mobil!?!Fy sjutton vad härligt! Är det någon som har provat att det verkligen funkar. Är det säkert att man inte torskar eller nåt?

John skrev:2 fel med Djuice:
1. Nedprioriterat Comviq-nät. Dvs, det är till och med sämre täckning än med Comviq.
2. Betalnummer till kundtjänst.
Satsa på Comviqs svar, istället. www.comviq.net .
/Återförsäljare
John skrev:2 fel med Djuice:
1. Nedprioriterat Comviq-nät. Dvs, det är till och med sämre täckning än med Comviq.
2. Betalnummer till kundtjänst.
Satsa på Comviqs svar, istället. www.comviq.net .
/Återförsäljare
Jadu Chrille. Jag vet då det perfekta för dig. NMT 450.Chrille skrev:Comviq är ett skämt för folk utanför tätbebyggt område. Varför har man mobil? För om något händer.
De tjugo mil jag kör till min flicka varje helg innebär cirka 5 mil med NOLL mottagning..... gissa var bakhjulslagret tvärskar??
Kommer vara JÄÄÄVLIGT kinkig när jag skaffar nytt ...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |