Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver ingen läpp på besiktningen. Bara en reflex.zx6rman skrev:Hallå!! tror ni den här ihop sättningen av en kapad "läpp" funkar genom besiktningen??? Sitter skapligt stabilt med silvertejp och ett vanligt spännband.
Tyckte det verka lättare å trycka dit hela skiten med reflex,blinker å nummer plåt på en gång..Gsxraren skrev:Du behöver ingen läpp på besiktningen. Bara en reflex.![]()
NSR_Martin skrev:Kan dom inte säga att dom inte godkänner det för dom tycker det ser ut som en tillfällig lösning?
Känns lite knäppt att man kan tejpa fast saker o ting som behövs bara...
Kanske dom säger, eller också tycker dom bara att jag är finurlig och godkänner det.NSR_Martin skrev:Kan dom inte säga att dom inte godkänner det för dom tycker det ser ut som en tillfällig lösning?
Känns lite knäppt att man kan tejpa fast saker o ting som behövs bara...
Så du tror det funkar da???KvalitetsMiffo skrev:Nix.. kan dom inte... en polare till mig hade reflexen hängandes i 2 ståltrådar under cutsen....![]()
Tejpade dit en cykel reflex på min en gång så jag tror du kan va lugn!zx6rman skrev:Tyckte det verka lättare å trycka dit hela skiten med reflex,blinker å nummer plåt på en gång..
zx6rman skrev:Så du tror det funkar da???
Tackar för det//Danne// skrev:Just så har jag alltid besiktigat...no problemas bara åk...
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |
![]() |
Vilken otrolig comeback!
Spanjoren Marc Marquez full... |