fungerar nikotintuggummi?

Nej för f-n, inte ge upp, de blir lättare hela tiden. Bra du förklarar men hon förstår nog ändå:tummenupp

Haha, den är köpt, men det positiva är det är längre mellan grinighetsperioderna numera:mad:

Okej. För igår som sagt var jag riktigt jävla arg och grinig... Hade slått ihjäl första bästa som kom i min väg :P

det går över snart, slutade för 1.5 årsen fasiken det bästa man har gjort. men jag hade plåster.....funka skit bra för mig......men började springa samtidigt o efter 3 veckors trampande i spåret så va kondisen rätt bra:)o irriet va borta...lycka till

Jävla idioter sluta röka !

Ni röker bara en Pinne med glöd på ena sidan och en idiot på ena sidan så SLUTA !

Jävla idioter sluta röka !

Ni röker bara en Pinne med glöd på ena sidan och en idiot på ena sidan så SLUTA !

För det första så handlar denna tråden just om att sluta röka ifall du har råkat missa det. För det andra är det väl ganska korkat att idiotförklara rökare i en tråd där folk försöker sluta? Jag kan inte påstå att rökning är det smartaste jag sysselsatt mig med. Men att kalla någon idiot p g a en last känns lite fel.

Dock känns det lättare och mer korrekt att idiotförklara ett finnigt MåPPefuKco som våldtar det svenska språket. Om du vore lite mer aktiv på svenskalektionerna kanske du skulle klara av högstadiet.

MVH Niclas

För det första så handlar denna tråden just om att sluta röka ifall du har råkat missa det. För det andra är det väl ganska korkat att idiotförklara rökare i en tråd där folk försöker sluta? Jag kan inte påstå att rökning är det smartaste jag sysselsatt mig med. Men att kalla någon idiot p g a en last känns lite fel.

Dock känns det lättare och mer korrekt att idiotförklara ett finnigt MåPPefuKco som våldtar det svenska språket. Om du vore lite mer aktiv på svenskalektionerna kanske du skulle klara av högstadiet.

MVH Niclas

Det är rätt! Rikta ilskan på obstinata yngel.. ( Vilka inte förstå att vare sej läsa skriven svenska, eller att uttrycka sej begripligt).

Kul att det verkar rulla på och i det här skedet torde det börja bli skämmigt att trilla dit igen, eller?

Gixxlito, starkt jobbat!

Man kan ju annars välja att vara krängd hela tiden. Då blir det inga, för omgivningen besvärande, klimakterietantliknande humörssvängningar. Kanske inte så mkt omgivning kvar heller, men allt har ju ett pris.

Måste ju kommentera almanackan;

Den är en styggelse!

Last edited:

MVH Niclas

Hahahaha.......Förbannad? Det sista är bäst "MVH Niclas":D

Måste hålla med blueridge (btw tackar), jag tycker inte heller din almanacka är jättefin:)

Hahahaha.......Förbannad? Det sista är bäst "MVH Niclas":D

Måste hålla med blueridge (btw tackar), jag tycker inte heller din almanacka är jättefin:)

Jag var en aning sur skulle man kunna säga. Nikotinbristen gör mig inte speciellt trevlig överlag, sen kommer en sån där idiot och då var jag tvungen att skriva av mig lite.

Vad gäller almanackan har jag fått den av min mor som prenumererar på "får jag lov". Den är inte vacker på något sätt, snarare den fulaste almanackan jag någonsin skådat. Men eftersom rökning är en sådan ful last passar det bra med en ful almanacka när man ska avvänja sig.

För övrigt har jag kommit på ett sätt för oss f d rökare att bli av med våra aggressioner. Jag tänkte att vi kan starta RMM (Rökare Mot MåpePfuKocN!!!11). Detta skulle vi sedan kunna vidareutveckla till en mc-klubb.

*Vi skaffar våra egna klubbjackor.
*Söker upp närmsta gymnasieskola
*Letar upp parkeringen med 125cc och mopeder.
*Väntar runt hörnet
*När alla MåpePfuKocN(!!!11) loggat ut från lunajståjm och går mot sina hojar...

...DÅ JÄVLAR SMÄLLERE DIreKctT!!11 KjetTTingArnA flyger åt alla håll!1!11! :yoparty :kulspruta :machinegu :kryckor :fatta!

När vi är klara blir det FuckYouBurnout:hojbusa och sedan avslutar vi med saft och bullar hemma hos mig! (kaffe eller öl kan framkalla röksug)

Nå?

Hatadansbandsalmanackhår!

Eftersom du verkar ha ett sådant bottenlöst hat mot dessa almanackor börjar jag undra. Har du varit med om något traumatiskt som innefattar en sådan almanacka?

Christer Sjögren som tryckte in en sådan i din ömma bajslåda?

RMM låter som en utmärkt idé, jag är på:tummenupp

Eftermiddagen har inte varit kul idag, grannen hade fräckheten att knacka på och be mig komma ut och SKOTTA SNÖ:va . Va fan, de va 3 cm och till råga på allt så stod nästa granne och drog i sig sina giftpinnar på trappen, va va va!!!! Och så var denna dag förstörd:huvet

BTW Är det mera gift i Camel eftersom abstinensen sitter i så här jädra länge:va

RMM låter som en utmärkt idé, jag är på:tummenupp

Eftermiddagen har inte varit kul idag, grannen hade fräckheten att knacka på och be mig komma ut och SKOTTA SNÖ:va . Va fan, de va 3 cm och till råga på allt så stod nästa granne och drog i sig sina giftpinnar på trappen, va va va!!!! Och så var denna dag förstörd:huvet

BTW Är det mera gift i Camel eftersom abstinensen sitter i så här jädra länge:va

Det är mycket möjligt... Eller så är det helt enkelt för att camel inte smakar skit :tungan.

För övrigt har jag haft en riktigt jobbig dag på jobbet. Mina 2 kollegor röker som borstbindare.

Läs parantesen i mitt inlägg #35, så får du svaret.

Inte mer gift, mer smak! (Jämförbara "värden" med Marlboro, ju).

Rockoholic;

Har du gott om tid, det där kan ta en stund...

Jag avskyr i stort sett all dansbandsmusikmusik, även om mer än en eminent musiker ägnar sej åt detta dravel. Går man längre tillbaka var ju släktskapet med den amerikanska populärjazzmusiken mer påtaglig och därmed kvaliteten högre, tyckte de verkade ha roligare då. Har en kompis som ägt Sjögrens gamla Merca 280, sådetså. Kan utveckla vidare...

Tycker för övrigt almanackan är riktigt plojig, nu fyller den ju dessutom en funktion! Frågan är väl dock;

Vad hade de rökat som fixade kostymparaden som utmärker denna genre?

Läs parantesen i mitt inlägg #35, så får du svaret.

Inte mer gift, mer smak! (Jämförbara "värden" med Marlboro, ju).

Rockoholic;

Har du gott om tid, det där kan ta en stund...

Jag avskyr i stort sett all dansbandsmusikmusik, även om mer än en eminent musiker ägnar sej åt detta dravel. Går man längre tillbaka var ju släktskapet med den amerikanska populärjazzmusiken mer påtaglig och därmed kvaliteten högre, tyckte de verkade ha roligare då. Har en kompis som ägt Sjögrens gamla Merca 280, sådetså. Kan utveckla vidare...

Tycker för övrigt almanackan är riktigt plojig, nu fyller den ju dessutom en funktion! Frågan är väl dock;

Vad hade de rökat som fixade kostymparaden som utmärker denna genre?

Bli inte mörkrädd nu men mars har nog den minst fula bilden!

Bli inte mörkrädd nu men mars har nog den minst fula bilden!

Damerna har minst sagt originella utstyrslar. Av minen att döma är de inte helt bekväma i dem heller, leendet på den vänstra är som i gips.

Intressant namn också. Gör genast kopplingar besläktade med avgrundsdjup, men kan nog fina på en och annan, annan association.

Det här med RMM, du borde ju kunna leta upp någon lämplig uniformering i din bilderbok. Kan man inte spöa dem, kommer de att skratta sej fördärvade. Kan väl inte vara straffbart heller? Du får lägga upp var månads bild här framöver. På detta vis kommer du kunna redovisa dina gröna X. Fuska går ju inte, då man imploderar om man luras med kryschän! Såna är reglerna.

Damerna har minst sagt originella utstyrslar. Av minen att döma är de inte helt bekväma i dem heller, leendet på den vänstra är som i gips.

Intressant namn också. Gör genast kopplingar besläktade med avgrundsdjup, men kan nog fina på en och annan, annan association.

Det här med RMM, du borde ju kunna leta upp någon lämplig uniformering i din bilderbok. Kan man inte spöa dem, kommer de att skratta sej fördärvade. Kan väl inte vara straffbart heller? Du får lägga upp var månads bild här framöver. På detta vis kommer du kunna redovisa dina gröna X. Fuska går ju inte, då man imploderar om man luras med kryschän! Såna är reglerna.

Nu ska jag dra iväg ett tag så jag så jag får uppdatera när jag kommer hem igen. Fördelen är att jag inte känner något direkt röksug när jag är med tjejen =)

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back