funderingar om twinligts

röjgren

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2005
Hoj
ingen just nu
jag har kollat lite och jag har inte sett en enda som har skrivit nåt om twinlights och sånt...det hade ju varit svingrymmt att bygga om en 14e till en streetfighter....eller va tycker ni

röjgren skrev:
jag har kollat lite och jag har inte sett en enda som har skrivit nåt om twinlights och sånt...det hade ju varit svingrymmt att bygga om en 14e till en streetfighter....eller va tycker ni

hahaha, japp, astufft. speciellt som du bara får köra på avlyst område med den.... men bygg du om du tycker det verkar meningsfullt! :tummenupp

röjgren skrev:

Hahaha!!! Du verkar ju inte frisk nån stans!! Menar du på allvar att du skulle montera UFO twinlight på en minimoto???
Lampan är ju fan större en hela hojen! Sen att det inte finns nån lysspole gör ju saken ännubättre... :3freak :3freak :3freak

amen va fan jag menade om det finns ufolampa som passar till minimoto..jag skiter ju i om den inte lyser jag gör ju det för att det är snyggt

Då är det nu ni kommer skratta ut mig också.... Om någon vecka kan jag börja leverera sådana här i kolfiber - till 14E

PIC_0124.JPG

xtreme skrev:
Då är det nu ni kommer skratta ut mig också.... Om någon vecka kan jag börja leverera sådana här i kolfiber - till 14E

PIC_0124.JPG

fan va bra äntligen nån som har lite smak på det hela.....tummen upp föe dig :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

xtreme skrev:

PIC_0124.JPG

okey har du några snygga modeller .. iså fall skulle jag köpa ett par beroende vad det kostar

westerbrand skrev:
okey har du några snygga modeller .. iså fall skulle jag köpa ett par beroende vad det kostar

Än så länge bara denna modellen... priset kommer hamna runt 700:- tror jag!

granath_ skrev:
vart skrev han att det skulle vara ett UFO? :7peta
jag såg bara twinlight :rolleyes:

Ok... vilka mer än Acerbis och ufo (samma storlek på dom båda) har såk. twinlights då??? :7peta Jo just det Polisport har också! Men liiika stor är den också!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT