Hej alla glada .
har en gsx600F-88 trevlig att köra
på den sitter det orginal 2 pipor, tycker dock att de borde finnas lite mer ork/vrid inte för att jag gillar att köra på bakhjulet men de ska gå säger polarna som dock har -R modell
men nu måste man kasta ur kopplingen om de ska hända nåt..
följande frågor har jag
* hur ser jag om hojjen är strypt(enligt förra ägaren ska den inte vara det)?
* kan det vara ide att byta till ett 4-1 system(ekonomisk försvarbart )?
* på besiktningen sa de att de inte kunde se vad det var för motor (blink blink) så då kunde man skaffa en större och bara trycka i utan ändringar
vad ska man leta efter då utan att behöva bygga om nå tipps??
*eller ska man drevaom vet inte vad det sitter där i dag ?
*blev erbjuden ett 4-1 system som var hmm till en 750 av samma mod kan det vara något att testa ?
tycker den e hmmm lite orkeslös när man åker 2 på den... toppfart finns men har ingen tjusning i att ligga över 220km/h
har letat lite tipps info på nätet men de flesta har R maskiner eller större hojjar o är man inte så mekaniskt insatt i det är det en ren djungel..
meka kan jag men vill inte skruva på den om det inte är någon ide .
tacksam för lite komentarer och ideer
ha en trevlig sensommar
mvh Ari
har en gsx600F-88 trevlig att köra
på den sitter det orginal 2 pipor, tycker dock att de borde finnas lite mer ork/vrid inte för att jag gillar att köra på bakhjulet men de ska gå säger polarna som dock har -R modell
men nu måste man kasta ur kopplingen om de ska hända nåt..
följande frågor har jag
* hur ser jag om hojjen är strypt(enligt förra ägaren ska den inte vara det)?
* kan det vara ide att byta till ett 4-1 system(ekonomisk försvarbart )?
* på besiktningen sa de att de inte kunde se vad det var för motor (blink blink) så då kunde man skaffa en större och bara trycka i utan ändringar
vad ska man leta efter då utan att behöva bygga om nå tipps??
*eller ska man drevaom vet inte vad det sitter där i dag ?
*blev erbjuden ett 4-1 system som var hmm till en 750 av samma mod kan det vara något att testa ?
tycker den e hmmm lite orkeslös när man åker 2 på den... toppfart finns men har ingen tjusning i att ligga över 220km/h
har letat lite tipps info på nätet men de flesta har R maskiner eller större hojjar o är man inte så mekaniskt insatt i det är det en ren djungel..
meka kan jag men vill inte skruva på den om det inte är någon ide .
tacksam för lite komentarer och ideer
ha en trevlig sensommar
mvh Ari