Det skulle jag också vilja veta. Jag har erfarenhet av att sving och gaffel tar rejält med stryk när man vurpar men är det någon som har vurpat med såna monterade och hur gick det då?
Har såna på mina hojar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle jag också vilja veta. Jag har erfarenhet av att sving och gaffel tar rejält med stryk när man vurpar men är det någon som har vurpat med såna monterade och hur gick det då?
Jag har kombinerade bobbiner och kraschpuckar på svingen. Aldrig testade i skogenNja, bobbiner är ju de som sitter baktill på svingen för att man skall lyfta cykeln med ett depåstöd. Det finns rejält stora såna och då funkar de som kraschpuckar också. De är säkert minst lika bra som vilken annan sort som helst, map skyddsförmåga. De blir rätt smala över "midjan" men det kvittar nog eftersom det sitter en skruv inne i dem.
Snyggt! De näst snyggaste jag sett. De snyggaste jag sett på bilden nedanHar såna på mina hojar.![]()
Snyggt! De näst snyggaste jag sett. De snyggaste jag sett på bilden nedan![]()
Har du provkraschat med dem?
Fy fan vad jag ska tränga ut dig i grusfållanHar inte haft tid med det ännu![]()
Ska ju iså fall var att de hakar i dig när jag passerar på yttern.....![]()
Har såna på mina hojar.![]()
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra