Funderingar i januarimörkret

wonderwizard skrev:
har du liten k*k och grått hår då ?
du har ju själv en gixxer 750
själv tycker jag att den e häftig, men kanske inte mitt första val.

Som van forum-uv och dessutom bekant med Valmers "Smiley-vägraren" så har jag varit lite slarvig här när det gäller just utomstående betraktare.

Det var naturligtvis menat som ett skämt och hade jag inte varit övertygad om att Valmers förstod det så hade jag hållit tyst...
 
Chrille skrev:
Det var naturligtvis menat som ett skämt och hade jag inte varit övertygad om att Valmers förstod det så hade jag hållit tyst...
Jag grät när jag läste ditt inlägg. Är du nöjd nu?
 
abstruse skrev:
Med slicks kommer inte lyckan förrän +10...




...Falkenberg 2003, +5C, mummel... :rolleyes:

Aouch, det där såg jag.....
Nylackad båge o allt... :( tradit.

Favvis i repris detta året?
 
Mavve skrev:
Aouch, det där såg jag.....
Nylackad båge o allt... :( tradit.

Favvis i repris detta året?

Dj*vla muntergök, tack för den! :D

Mjae, jag ska köra så mycket jag har råd med, oavsett jobb eller inte. Det blir så mycket Wemi som möjligt samt, hoppas jag, iaf tävlingen på Gåsen i juli.
 
valmers skrev:
1. Varför är Nyteknik så satans gubbtvär?
N/A
2. Hur gick det med Mattias vs. soffpotatisen?
Kampen fortskrider, enligt uppgift.
3. Varför har apstrutsen dunstat?
Han har blivit en zombie, enligt elaka rykten.
4. Är Chrille så kär att han inte ens hinner logga in på SH längre?
Nej.
5. Är gammelfettot på väg att konvertera till minimoto på heltid?
Tyvärr inte.
6. Ska man våga drämma in ett lakan på Hayden som vinnare 2004?
Det är frågan. Avvaktar odds.
7. Kommer jag någonsin våga mig ut på bana igen?
N/A
8. Och om jag gör det, kommer Madde att köra om mig på yttern med sin rejskonverterade blejd, så att jag liknar GSXR1100R på pricken?
N/A
9. När fan ska farbror doktorn skruva ur lite skruv?
Mars, 2005.
10. Varför lovade jag att vara nykter hela januari?
Det sprack ju ändå, är dessutom bakfull idag.
11. Varför kan inte MotoGP-säsongen börja snart?
De kan väl åtminstone testa lite?
12. Kommer Swedie (för)banna mig nu?
Verkar ha immunitet.
Uppdatering
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top