Funderingar i januarimörkret

TomK skrev:
Karlstads svar på Tipp Topp, yesbox!
Nu fick vi svaret på varför valmers springer på gym, solarium och bleker sitt hår, välkommen ut ur garderoben valmers.

abstruse skrev:
Tänk positivt! Du har ju all tid i världen att skaffa sponsorer... :hihi

Men vaffan? Så länge det inte skaver så ska det välan funka?? Eller är du inte riktigt hundra innan skruven är ur?

Chrille skrev:
Men vaffan? Så länge det inte skaver så ska det välan funka?? Eller är du inte riktigt hundra innan skruven är ur?

Du gamle man borde väl vid det här laget ha lärt dig trycka på rätt svarsknapp? Nåja, måste förvisso vara svårt att se med en massa pudelpäls i vägen.

Vad gäller den gode Valmers har han väl aldrig varit riktigt hundra. Det har ju s a s alltid saknats en och annan skruv. Att han slutligen kom till insikt var förvisso av godo, men att skaffa titanskruv till ta mig f*n hela kroppen var väl lite overkill. Snacka om posörfasoner!

Chrille skrev:
Skruvarna. Har nio skruvar och två lååååånga märgspikar. Om det skaver? :censored Läkningen anses helt färdig efter 20-24 månader. Kanske skulle ha gett fan i att ladda så hårt? :gnissla

valmers skrev:
Skruvarna. Har nio skruvar och två lååååånga märgspikar. Om det skaver? :censored Läkningen anses helt färdig efter 20-24 månader. Kanske skulle ha gett fan i att ladda så hårt? :gnissla

Typiskt med killar som försöker kompensera för liten k*k och grånande hår med häftiga hojjar....

Nä fy fan vad bistert. Lider med dig samtidigt som det är lätt att uppskatta frånvaron av sådana skador i mitt eget liv...

valmers skrev:

Titan är lättare än ben. Du är naturligt lättad. :tummenupp

Goodstuff skrev:
Surt som tusan. Fast ganska manligt.....det är du och Mick Doohan.

Mick skulle ju aldrig få för sig att färga håret dock. Han är ju manligt gråhårig... :rolleyes:

GSXR1100R skrev:
5. Nej det är bara min RR-vinterträning
7. Ja visst kommer du det
8. Förmodligen efter som det tar ett tag att få upp farten igen efter en hård vurpa... jag letar fortfarande efter farten
Du måste väl ha kommit över vurpan med silverpilen 1965 nu?

Mattias skrev:
Det gick bra. Jag vann under våren 2003. Sen tog han över igen när jag blev olycklig. Men jag bekämpar soffpotatisen som bäst.
Nu är du alltså lycklig per definition?

Mattias skrev:
Nej, inte riktigt. När det blir barmark och över fem plusgrader kommer lyckan!

Med slicks kommer inte lyckan förrän +10...

...Falkenberg 2003, +5C, mummel... :rolleyes:

Chrille skrev:
Typiskt med killar som försöker kompensera för liten k*k och grånande hår med häftiga hojjar....

har du liten k*k och grått hår då ?
du har ju själv en gixxer 750
själv tycker jag att den e häftig, men kanske inte mitt första val.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing