Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precis som Sverige stavas med stor bokstav för att det är ett viktigt ord, så stavas Sporthoj med stort S.SirDave skrev:förresten varför skrivs sporthoj med stort S i meningen " Här snackas det Sporthoj" ?
PacMan skrev:Är det bara jag som tycker att raden, "Här snackas det sporthoj!" känns överflödig? Bara Sporthoj.com skulle räcka tycker jag.
twinner skrev:Jag har också påpekat det:=)

Klart snyggastmini-knutten skrev:mitt förslag:
Mycket snygg, "hoj" i slutet på "Här snackas.." bör nog justeras lite, ser nästan ut som "Aoi" och kanske tona ner färgen lite så att det inte tar över.mini-knutten skrev:mitt förslag:
twinner skrev:Den Vänstra är grym![]()
RoLLER skrev:Mackes vänstra alternativ va snygg, fast själva loggan borde vara på bröstet.
Swedie skrev:Schyst designexempel. Intressanta lösningar.
Borde spinna vidare lite där på Mackes ide. hmm
PacMan skrev:Är det bara jag som tycker att raden, "Här snackas det sporthoj!" känns överflödig? Bara Sporthoj.com skulle räcka tycker jag.

Suomalainen skrev:Håller med, svart är fränare.
Swedie skrev:Macke, ser bra ut. Fast trycket kan max vara 35cm brett. Bredden på tryckplåten.
Så det kan inte gå "runt" t-shirten. Möjligen streck ut på sidorna som avslutas på ett fint sett. Något spetsigt eller en hojsiluett eller nått.
Den svarta va riktigt snyggMacke skrev::Tycker i alla fall att den gamla hedliga ovala loggan är klart snyggast.... Den är ju liksom orginalet....![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |