Ninja man
Ny medlem
"Tyvärr utgick jag från att Ninja man också visste det och skrev därför inget om det".
Jag vet mycket väl vad det snackas om när det gäller luftskruvar men jag är inte så insatt i just dessa förgasare som jag har på hojen (har bilmekanikerutbildning från 88 då det fortfarande var förgasare på volvobilarna
), sen pratade jag och visade mina förgasare för en gammal mc-guru förra säsongen och han påstod att det var svårt att ställa om dessa förgasarna men det verkar som han har fel i denna frågan då jag fått många tips och idéer iom denna tråd vilket jag är mycket tacksam för
sen är det så också att "man kan aldrig ställa en dum fråga man kan bara få dumma svar" som en vis man sa en gång och jag tycker att jag bara fått bra svar här så tack allihop jag uppskattar denna dialog då jag har ett problem som jag vill lösa men ville inte lösa utan att ha lite och stå på så man inte klantar sig
och står där med pungen i brevlådan. Förgasarna är original KEIHIN som sitter på hojen så vet alla det med, men jag antar att de flesta vaccum förgasarna fungerar på samma sätt.
Tack för all hjälp, jag har fått lite att pilla med så jag meddelar senare hur det gått.
Ninja man
Jag vet mycket väl vad det snackas om när det gäller luftskruvar men jag är inte så insatt i just dessa förgasare som jag har på hojen (har bilmekanikerutbildning från 88 då det fortfarande var förgasare på volvobilarna

Tack för all hjälp, jag har fått lite att pilla med så jag meddelar senare hur det gått.
Ninja man