Fundering över motardval 2012: KTM 690 SMC R 2012 eller HUSABERG FS 570 2011?

F-n vad du skriver Ricken min vän :) Du är ju partisk. Jag gillar båda cyklarna men valde en 690 pgr av just serviceintervallen. Tycker det funkar perfekt för just allt det jag vill, bana, gata etc. Och så sakta åker ju inte jag på bana med min, eller vad säger du Rick ;)

Jag har iofs bara haft Husor av den "äldre" modellen innan den nya generationen som jag i princip bara hört mycket gott om. Det jobbiga med att ha en Husa, eller vad det nu är för cykel med timintervall är timnojan tycker jag som dyker upp. Gör inget om man ex bara åker bana, crossbana/enduro eller asfaltsbana då effektiv körtid egentligen då bara blir själva banan. Åker man mycket/merparten gata snurrar timmarna iväg rätt snabbt.

F-n vad du skriver Ricken min vän :) Du är ju partisk. Jag gillar båda cyklarna men valde en 690 pgr av just serviceintervallen. Tycker det funkar perfekt för just allt det jag vill, bana, gata etc. Och så sakta åker ju inte jag på bana med min, eller vad säger du Rick ;)

:) Klart som fan jag är partisk. Jag vill ju se en husa i var mans garage. :P

Nädå, inte går det sakta med 690:n inte, det är ju trots allt sällan maskinen som är avgörande om man är snabb när det svänger. Man eller mus. :)

Men det är klart alla vill ha en husa. :tummenupp

Allt detta snack får mig att längta till våren ännu lite mer. Molanda får det bli fler gånger, har ju bara kört där en gång. Ska se hur brett ställ man kan köra med egentligen, kanske kan få det på film nästa gång med ;)

Allt detta snack får mig att längta till våren ännu lite mer. Molanda får det bli fler gånger, har ju bara kört där en gång. Ska se hur brett ställ man kan köra med egentligen, kanske kan få det på film nästa gång med ;)

Dit ska vi, drypsäkert som det är sagt. :)

Nej det är det tyvärr inte, glömde skriva det.

Last edited:
Back