Funderar starkt att lämna detta fora😖

Därför läste jag väldigt sällan innan 2009 men nu är pendeln på väg åt andra hållet...
Ja känns lite att nått händer hoppas det pendlar tillbaka till sporthojar ...offroad som man sa var ju väldigt populärt på 80talet så att beskriva det som en pendel är nog en rätt bra modell undrat just hur cyklerna är 20 år, 30 år ?

Asså jag har vänt ryggen åt många forum de senaste 20 åren antingen för att jag klantat till det eller för att jag tappat intresse men Sporthoj är påtagligt trevligt även om man klantar sig, nåja ibland iaf... (minns ni han som fråga "hur man vilar med hojen?" :hihi) Ser fram emot att fira 20 år tillsammans :fyllisar:krama:tuttar
Ja, det här är det överlägset bästa forumet jag har hängt på, det är inte överkommersialiserat som tex byggahus.se eller med några få forumpoliser som skrämmer bort alla. Det finns en enorm bredd och kompetens, med glimten i ögat, det som skrivs är sällan så illa skrivet som det är menat, och folk hjälps verkligen åt. Vissa medlemmar har ju tyvärr lämnat oss permanent, och trots att jag aldrig har träffat dom i verkligheten har det verkligen känts som att jag har mist en verklig vän.

Ha , Mallgroda!
Förstod att det skulle komma då jag inte skrev att jag varit den personen själv någon gång då jag började åka med ett gäng i Sthlm som tillbringade halva tiden på bana och man ibland undrade hur fan man överlevde några gruppkörningar. Den sista gången som jag refererade till var jag på andra sidan med både racehoj och gathoj i garaget.
Jag förstod varför de inte hängde med men det gjorde ju inte upplevelsen bättre.

Asså jag har vänt ryggen åt många forum de senaste 20 åren antingen för att jag klantat till det eller för att jag tappat intresse men Sporthoj är påtagligt trevligt även om man klantar sig, nåja ibland iaf... (minns ni han som fråga "hur man vilar med hojen?" :hihi) Ser fram emot att fira 20 år tillsammans :fyllisar:krama:tuttar
Helt rätt, Jesper!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...