bikerwoman
Bannad
Jag har hellre kul så länge jag lever än att ha tråkigt tills jag blir 90... Jobbar själv som sjuksköterska inom åldringsvården och ser så många bittra gamlingar som sitter här och ångrar allt de INTE har gjort i sitt liv!
Har en tant på 98 som vill följa med mig ut och åka hoj, får jag bara upp henne på bönpallen så tänker jag ta med henne på en tur nån dag
Jag inser att jag lever farligt men man kan i alla fall göra det bästa av situationen och gå fortbildningar och köra med insidan av huvudet.
Har en tant på 98 som vill följa med mig ut och åka hoj, får jag bara upp henne på bönpallen så tänker jag ta med henne på en tur nån dag
Jag inser att jag lever farligt men man kan i alla fall göra det bästa av situationen och gå fortbildningar och köra med insidan av huvudet.
man blev ju inte mindre sugen direkt. kom hem, berättade detta för min sambo lite exalterat varpå hon helt utan förvarning klämmer ur sig. -du e rätt sugen på en mc va? mja jo visst e jag det men du vet, har ju sagt att jag ska vänta tills du e klar med plugget. ok säger hon! om du SLUTAR att snusa så får du köpa en hoj, vad tror ni att jag valde? ett mkt lätt val, så nu står hon här, en zxr 750 95:a. blev en lite äldre hoj mest pga av försäkringskostnaden. har man fastnat i mc-träsket så är det svårt att ta sig loss, så känns det för mig iaf, fan jag trodde att jag skulle bli skogstokig av att vara hojlös i 2 år till men det har ju löst sig nu