Kawakex
Stay pretty, die young.
jaha det förklarar varför hon var så bitsk. Lite off topicRobin Hood skrev:2500258ja tror hon börja leka me sig skjälv![]()
//Robin![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jaha det förklarar varför hon var så bitsk. Lite off topicRobin Hood skrev:2500258ja tror hon börja leka me sig skjälv![]()
//Robin![]()
Kawakex skrev:2500217jadå han hittade koden, när han äntligen fått isär sidorna.
Jag måste fråga varför startar man en tråd när man själv bara gör typ två inlägg sen????![]()
ja antagligen. det hade varit kul om du stavat din nik "hjässan"Jessan skrev:2500320Hon har antagligen nyktrat till...![]()
Men om man har typ strax under 26 i BMI då?Fist Woman skrev:Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!
Kawakex skrev:2500217
Jag måste fråga varför startar man en tråd när man själv bara gör typ två inlägg sen????![]()
BMI 20 det är väl inte så mycket? Trådsmala plankor tycker inte jag är snyggt eller tjejer som tränar bort sina naturlia bröst och får två mansbröst. Tummen upp för kuviga vägar och kurviga tjejr.Oddjob skrev:2500349Men om man har typ strax under 26 i BMI då?
man måste alltså ha 30cm axelbredd och orka lyfta max 2kg för att vara snygg?
BMI suger, sluta använda det som ett tjock eller inte mått![]()
Kawakex skrev:2500358BMI 20 det är väl inte så mycket? Trådsmala plankor tycker inte jag är snyggt eller tjejer som tränar bort sina naturlia bröst och får två mansbröst. Tummen upp för kuviga vägar och kurviga tjejr.![]()
Kawakex skrev:2500342ja antagligen. det hade varit kul om du stavat din nik "hjässan"![]()
navid.sedighi skrev:2500366haha kommer ihåg anna nicole smith första kurviga modellen istället för trådsmala unga tjeje kommer ni ihåg konsekvenserna efter hennes H&M reklam... folk krockade ju med bilarna för att de stirrat på reklamen
Fist Woman skrev:2498228Jag tror att de flesta som åker sportmotorcykel är ganska fåfänga.
Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!
Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?
Om man nu accepterar att man är fet som RoLLeR så tycker jag att man borde överväga att börja köra MeanStreak (som för övrigt Fredrik Lundgren har insett) eller att byta intresse.
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!
Det allra värsta är när man är för fet för sitt helställ!! Jag får sömnstörningar av dessa, vanligtvis fåfänga individer som kränger på sig helställ som är två storlekar för små och som avslöjar allt!
Näe, se på DTM och lär, så skall en rumpa se ut!
OOOOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Han är så snygg!
Gabor skrev:2500111Hur du ska snabbast träffa Kawwkexet å dejta henne, ni bor ju nära varandra
Eniac skrev:2500417Inte för att jag är något fetto, men lite kraftig är jag allt. Har tappat ca 25 kilo på ett drygt halvår och hade jag haft min gamla vikt nu så hade jag nog blitt deprimerad och gråtit, men inte nu.
Citerar en vis man på min arbetsplats : 'Håll tyckandet i tankarna...'
Mekkras skrev:2500483Bra jobbat!![]()
Jag gick ner 27.. men det tog fan 2 år!
Eniac skrev:2500485Det var inte lätt, men jag fick något sorts idiotryck och lade om allt vad livsstil heter.
Nyttigare mat, tränar 3-4 ggr/vecka och rör mig mer på jobbet.
Förresten... Någon som vill byta ett skinnställ stl 56 mot ett 52? köpt i juni...
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |