Fullträff, Aftonbladet

• Thread starter Thread starter Hudik
  • Start date Start date

Hudik

Guest
Jag skrattade som f*n så jag ville bara dela med mej av Aftonbladets fullträff..

Bifogat

• Aftonbladet.jpg
    Aftonbladet.jpg
    97.8 KB · Visningar: 358
Tror nog inte det kan sitta en person och hela tiden kolla så annonserna inte krockar med artiklarna. Det blir ganska ofta rätt roliga kombinationer....

hehe tycker æven det var lite hæftigt att Iphonen av egen kraft først fløg upp i luften før att sedan explodera låter næstan som en "anti-personnel mine" såndær som man trampar på så sprættar den upp ur marken och sen exploderar ! :) Aftonblaskan ær experter på att få en fis i rymden som att låta som en sjælvaste "big bang"

Annonsen baseras på relevans. En artikel som omnämner Apple och ipod kommer att rankas som väldigt relevant för en iphone-reklam.

hehe tycker æven det var lite hæftigt att Iphonen av egen kraft først fløg upp i luften før att sedan explodera låter næstan som en "anti-personnel mine" såndær som man trampar på så sprættar den upp ur marken och sen exploderar ! :) Aftonblaskan ær experter på att få en fis i rymden som att låta som en sjælvaste "big bang"

Jag har sett filmer på LiPo batterier som exploderar precis på det viset, så det låter inte ett dugg konstigt för mig.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg