Full kontroll på MC? näeee

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 400 exc
Undrar om inte gixxern vurpar framför bilen först, Varav bilen nitar och muppen efter inte hinner med.

Eller så var det skit bakom styret bara.
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Och den som filmade?? ja varför gör man sig besväret att klippa och lägga in musik till så fullkomligt värdelöst material.
Det var ju nån härom året som la ut en film här som fick den här att vara i Oscarsklass. Det börjar med att hojen kör in i filmbilen när dom svänger ut från parkeringen, sen försöker han wheela (2dm upp) å driftar av vägen varenda gång, ibland på höger å ibland på vänster sida :skrämd Men dom var ju jättestolta över den :hihi
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Jag tycker tvärtom att det ser väldigt verkligt ut och är det en mixtrad film så är dom jävligt duktiga på sin sak.

Det är nästan en naturlag att om någon postar ett foto eller en film som visar något spektakulärt så kommer det komma kommentarer som påstår att det är photoshoppat eller fixat på annat sätt och visst, det är alltid bra att vara skeptisk, men bara för att det är en spektakulär film/foto så behöver det inte automatiskt vara något fuffens, i detta fall så förstår jag verkligen inte vad det är som skulle tyda på att filmen är tillfixad, förklara gärna?

Jag tycker inte att det ser ut som att han kommer i tillräckligt hög hastighet för att kunna slungas iväg sådär.

Alla tror olika men jag tycker bara inte det ser trovärdigt ut.
 

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Åland
Hoj
Yz250
Jag tycker att det skulle sett roligare ut om han flugit in i bilen...
 

D.Krona

-WildPig MC-
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
ZX9R-98:a Fighter & enduro WR250F-05:a
är det tufft att sitta på tanken när man kör.. svårt jävla trick eller :va haha.
bortsett från smällen så var det en fantastiskt meningslös rulle :tummenner men fet vurpa :yoparty
 

silverpilen740

Kör inte sporthoj för skoj skull /200+
Gick med
4 May 2004
Ort
Kungälv/Göteborg
Hoj
GSXR-1000 K6
Tycker inte riktigt de kör som i sverige =) menar vad gör vi svenksar när vi se en lång fet raka och någon står och filmar?

Vidare undrar jag verkligen vad som hände med personen. Verkar ju nästan som om bromsen bara låser sig?? Hel skumt
 

Shinyrubber

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Ort
Uppsala
Hoj
Husaberg 650-06
haha patetiskt o se att alla gnäller över hur värdelös filmen är. Antar att precis alla som klagat åp filningen kan göra det myyycket bättre?

Som film, visst den va tam, men tror nog att de som spelade in den o de som var med har dens om större affektionsvärde. Eller hur?
Haha själv satt jag bara o vänta på.. *när* ska det hända o hur hårt. =)
Tror också som ena sa här att han försökte koppings wheela o misslyckades och fick för högfart. Sen insåg han att bilen va där o paniklåste frammarchleet. Han fick juh allafall se bilen på nära håll. =))
 

_isse_

auwtlaaw
Gick med
13 Jun 2006
Ort
falun
Hoj
Husaberg fs650-04
Totalt meningslös film enligt mig. Asså vad gör dom i början? ligger raklång och kör samt sitter på tanken? vilka trix! :yoparty

Grymm filmkvalité var det också! :3freak
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Det enda som får mig att tveka på om det är fake eller inte är motorljudet samt däckskrik dom sista sekundrarna som inte stämmer överräns för fem öre.
 

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Halland
Hoj
en liter Honda
mest troligt är att han bara förlorade uppmärksamheten en stund, och det kan hända ALLA!!!!
Njae... att köra mitt i en stor grupp bakom någon som filmar från bil, och plötsligt av ouppmärksamhet råka köra betydligt fortare än resten av gruppen och panikbromsa omkull rakt in i skuffen på bilen... nej, jag tror inte att det kan hända alla. :D Jag gissar på en misslyckad stoppie eller wheelie.
 

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Jag tycker det ee tufft när dom håller varandra i händerna.:tummenupp
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Det enda som får mig att tveka på om det är fake eller inte är motorljudet samt däckskrik dom sista sekundrarna som inte stämmer överräns för fem öre.

verkar ju som om det är nån hoj brevid bilen som gör ljuden och säkerligen vurpar. Bilen bromsar men inte han :D
 

marben

Newbie!
Gick med
9 Apr 2007
Ort
Guldsmedshyttan
Hoj
SV1000 -04 Honda CB400N -81 Honda CBR954RR -02
verkar ju som om det är nån hoj brevid bilen som gör ljuden och säkerligen vurpar. Bilen bromsar men inte han :D

Det måste ju vara dom som klippt filen som inte har synkat ljudet ok. Sen försöker han nog med en stoppie men det gick visst inte så bra. :näsblod
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top