Video Full kareta Supermotard

Var nog den mest meningslösa filmen i år. Ska du ha en moppefuckohoj så se till o använd den om det ska filmas. Inte en trappa, inte en trotoarkant, inte en bredsladd eller bakhjulsåka där framhjulet var uppe mer än 5 cm över marken. Jag vill ha mina 4 min o 17 sekunder av mitt liv tillbaka !!!!

Hahahaha det är fan inte lätt att vara noob på denna sidan :D

...jag blir mest fundersam över hur man kan vara så rädd för kurvor, på en så rolig kurvsmiskare? :va

Det är inte bara en gång du kommer väääääldigt långt ut i utgången, man kan nästan ta på greppnojan... :hihi
Dags att börja köra på riktigt, och lära sig hantera moppen? :)

Som sagt inte lätt att vara noob här hoppas inte TS tar illa vid sig, för ett första försök var et helt ok och nästa blir säkert ännu bättre! :tummenupp

Tycker inte om hur du kör.

Att blåsa runt i stan sådär bara ber du en bilist att vara lite ouppmärksam och så sitter du i sidan på en bil. Förlåt att jag är så tråkig nu för dig men jag är ärlig.

Välj dina ställen att blåsa på bättre. Sen behöver man varken kunna bakhjul eller stunta för att göra en bra film. Få med lite klipp på idiotbilister och kompisar som larvar sig och allt som gör hojåkning spännade:).
Så blir det roligare film. :)

lycka till!

Snygg wheelie vid 1.24

Hoppas det kommer bättre filmer. Öva på

En motardrulle med hojar som väntar bakom bussen...Så såg det minsann inte ut för 10 år sedan:(

Ni kör ju mesigare än mig och då har TS ändå kläckt ur sig följande:

"Slit ut snubben i skogen å stampa av käken på honom."

Jete tuFf, jo man tackar :va

Ok såhär är det.
Efter att ha sett denna film i och tänkt klart så blir min högst personliga analys följande.
1. Ni har precis börjat era karriärer och är troligtvis jätteunga.
2. Att blåsa runt på trottoarer och promenadvägar är aldrig en bra idé. Barn är små och syns dåligt.
3. Ni har säkert jätteroligt när ni kör, köra motard är riktigt roligt.
4. Bakhjulsåka sitter inte riktigt i ryggmärgen än, men det blir bara bättre med tiden.
5. Ni får tyvärr inte den feedback på videon som ni önskar. Det är inte lätt att imponera på folk idag!
6. Ni har mycket att jobba på. Både mentalt och fysiskt. Menar inget illa, mognad och färdigheter bakom styret är inget man kan påskynda.
Och till sist, fräsigt "klubbnamn" :tummenupp

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...