Full eller bakis? ta en till här

slutar alltid med att jag e vaken sist.....fan va ja saknar att köra. jävla bög vinter.
den e alltid :mad: i vägen nu ett par manader.

När jag såg denna tråden precis, klickade ja på den o tänkte "hmm detta kan nog va en skoj tråd", då va det jag som hade gjort den:confused: minns det inte...men tråden blev ju lyckad:D

Jag hade planerat film igårkväll eftersom jag var nådigt bakis, men jag blev ivägdragen på en fest i stället.
Blev full och gjorde dumma saker IGEN, detta är fan katastrof.... :näsblod

Jag tog det lite lugnare igår, avsluta kvällen med en pepsi. När jag kom hem var det två ostmackor och ett glas mjölk som fixades innan sömn på soffan =)

Gifv en burk alvedon, tagit sista och huvudet känns som om jag har 50 små gruvarbetare som sitter och hackar i pannloben....

ringde nog runt 50samtal igår natt, mest för att prata med folk men ringde nog ett eller två jag skulle gett fan i också som vanligt idag alltså. :D

Jo, bakis idag. Jag och polaren paddlade ut i skärgården igår och tältade. Klockan 18:00 korkade vi upp. Klockan 21:00 hängde vi ut genom varsin sida av tältet och spydde som små fjortisar. Det blir en soft dag idag...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT