Fulaste hoj jag sett!

Esquire skrev:
Jupp. Jag tror att även sadeln kommer från en Africa Twin.

Men definitivt inte toppkåpan :3freak

Om han bytte ut kåpan och lackade bakfälgen i samma färg som framfälgen skulle den se ganska godtagbar ut :nicka

DEt skulle vara ganska intressant att höra hur den låter. Raka rör... :drool

INTE Africa Twin!!! Den var inte ens påkommen vid den här tidpunkten för denna hojs tillverkning.
XLV 750 var en offroad hoj utan kåpor & med kardan (tror jag) feting tank. Tror att den såldes under första hälften av 80-talet. :tungan
Ska dammsuga nätet lite, återkommer i ärendet.

va ju riktigt cool juh.. ett par sprayburkar och mekande med ett baseballträ på frontkåpan så blir den juh grym! :yoparty

Uttråkad o lyfter därför en ap-gammal tråd.
Detta måste kvala in bland all-time-high bland fula hojjar!?!
:zpy
Designern måste gått på ful-tjack när han ritade den hojjen!

a.JPG

Är banne mig i paritet med BMWs K1!
:fakta

Haha 15 år gammal tråd! Du är nog värst hittills.... :Bugar

Och ja! Den hojen är fan inte snygg... ser ut som den fått fronten inslagen med en slägga. Senare årsmodeller är dock riktigt feta.

Även om man aldrig haft problem med spindlar tidigare kan ett möte med den hojen utlösa akut arachnofobi.
BMW gjorde mycket skumt i den vevan. Rockster, och den där konstiga gräddbakelsen som var med i någon Bond-film där den sprutade gnistor högt och lågt.

Och K1200LT! Ueber the hill-touringmonstret som fick Guldvingen att framstå som behärskad.
Achtung, Bitte! En trippande tysk har otroliga resurser bakom sig, och när dom slår sina kloka hockeyfrillor ihop, så...

Kommer att tänka på Karl V som levde i början av 1500-talet. Han sa
"Jag talar spanska med Gud, italienska med kvinnorna, franska med männen och tyska med min häst".

Tittar jag noga så ser det ut som den hade genomskinliga (plexiglas?-vingar på kåpan.
Syns på det som är kåpans högra sida (dvs till vänster på fotot)
Före sin tid !

Last edited:
Den där BMW-n är ju inte särskilt ful i jämförelse med mycket som lanserats på andra sidan Atlanten... Den ser ju rentav återhållsam ut. Inget som sticker ut.

Den här däremot...

be15c1bf0b597d8f6b20236fcf494a59.jpg

Buy quality, cry once.

Den där BMW-n är ju inte särskilt ful i jämförelse med mycket som lanserats på andra sidan Atlanten... Den ser ju rentav återhållsam ut. Inget som sticker ut.

Den här däremot...
Buy quality, cry once.

Victory tillverkar världens fulaste hojar, tveklöst :fakta

Fick möte med en Victory Vision (som jag tror dom heter) på en smal och krokig asfaltsväg för för några år sedan. Fortfarande är det ett av mina värsta hojminnen. Som att möta dödsstjärnan i star wars.

Triumph Speed Triple (2014) Front Side.jpg
Triumph Speed Triple ser ut som en hoj, upphittad efter stöld och har tappat frontkåpan. Resten av hojen är fantastisk men det ser på riktigt ut som att den blev designad med en kåpa som aldrig blev monterad. Glosögd...
Wall-E_node_full_image_2.jpg

Last edited:
:hihi Nej det var internet som gick sönder

e' internetet trasigt? 'vänta måste kolla... Du har rätt! Det går inte att skriva nå't här längre.:(

Jag kan heller inte skriva och den här länken fungerar heller inte... :(

– Själva cykeln är en bastard av en naken sporthoj och en typ av Harley-Davidson. Det ser ju lite ut som en sporthoj, men det är det inte, säger Teemu Saukkio, grundare av RMK, i en intervju med EVnerds.

https://www.nyteknik.se/fordon/finska-rmk-s-elmotorcykel-e2-har-en-unik-falgmotor-6930173

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman