Fuelmedia DVD

Byt till ett bättre skivor.
Det är väldig vanligt att billiga skivor slutar fungera efter 3Gb.
Kör ni - skivor rekomenderar jag Riteks skivor som fungerar perfekt i mer eller mindre allt.
 
Tommy skrev:
Byt till ett bättre skivor.
Det är väldig vanligt att billiga skivor slutar fungera efter 3Gb.
Kör ni - skivor rekomenderar jag Riteks skivor som fungerar perfekt i mer eller mindre allt.


Jasså? Det är så, humm antagligen är det nått sånt som har hänt... dom nya skivorna som kommer in nu är lite dyrare faktiskt får se om dom blir bättre, sen var det nån som sa att NEC nd1300 brännaren var ganska känslig...
 
Kör ni billiga skivor exv med Princo dye så är det typ garanterat att de slutar att fungera efter ca 60%. :huvet Speciellt om man bränner i NEC'en för den är lite extra känslig som jag har upplevt.

Kör med RITEK skivor, de funkar till 100% :tummenupp
 
Min nya skiva fungerade toppen, :) Tack så mycket för hjälpen Rigge!

Fattar dock inte varför Martin hoppar sönder sin tank :kocko
 
D@nne skrev:
Jag tyckte det va en kanon film funkade bara på min 1500 kronors Lg spelare mycket proffisigt gjord

<Spamvarning>
D@nne som åker 02: retta i gävle. Kan det vara samma Danne som blir ifrånkörd av tjejer på Gelleråsen. :D :D
</Spamvarning>
 
Linkan skrev:
<Spamvarning>
D@nne som åker 02: retta i gävle. Kan det vara samma Danne som blir ifrånkörd av tjejer på Gelleråsen. :D :D
</Spamvarning>
skäms inte att bli från åkt av tjejer som kör 1 .12 på gelleråsen :tuttar :arsele
 
men fan jag vill ju också ha en rulle.. har en polare i gävle.. kan skicka över han me bollträt så jag får min rulle ;) hehe..

c'mon boys.. fixa så ni kan skicka ut i svearike;)
 
sven666 skrev:
men fan jag vill ju också ha en rulle.. har en polare i gävle.. kan skicka över han me bollträt så jag får min rulle ;) hehe..

c'mon boys.. fixa så ni kan skicka ut i svearike;)

:fakta
 
Problemet är att vi haft en del strul med vissa skivor och vill inte hålla på att betala en massa onödiga pengar i frakt! Jag håller på att bränna DVD+R skivor nu och dom verkar funka överallt så skicka ett PM till Rigge så löser vi det här...
 
Mr_Eddie skrev:
Problemet är att vi haft en del strul med vissa skivor och vill inte hålla på att betala en massa onödiga pengar i frakt! Jag håller på att bränna DVD+R skivor nu och dom verkar funka överallt så skicka ett PM till Rigge så löser vi det här...

Du är dutti du!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top