Fuelmedia DVD nu med utskick

Ravetrancer skrev:
fortsätt du korsa i taket......

Det jag skrev var av anledning för att någon motsatte sig till att tanka gratis från nätet. Sen när nån släpper nåt eget då jävlar får man inte tanka hem det.....men sånt fattar ju inte du juh

Nää. Nu fattar jag ingenting. :va

Ravetrancer skrev:
man kan ju göra som oss o ta förskottsbetalning oxo eller hur, då kostar frakten 20kr, alltså 120kr:) Du får dessutom hänga med i ironin:) för jag hoppas att ni skrivit i vår gästbok med ironi tidigare?

Runt 100kr borde täcka alla omkostnader + att man får ihop till lite nytt material såsom nya band etc. Japp vi la upp vår film kanske en månad efter att vi släppte filmen, men vi får faktiskt än idag göra filmer med fodral till folk för dom vill hellre ha DVD skiva+fodral:)

//R

Jag har ingen aning om hur frakten kan göras billigare och det är inte jag som sköter det heller. 100kr räcker gott och väl till alla omkostnader, men när man måste betala ännu mer frakt för att ersätta skivor som tyvärr inte fungerat så blir det genast minus. Sen det där med gästböckerna har jag ingen aning om va det va frågan om, jag hörde att nån från WCX, tror de va du började skriva nåt i vår och nån annan svarade men jag brydde mig aldrig om att titta va det stog. Fast helt klart är vi ena kaxiga dryga jävlar :FU

Ebbe skrev:
Den disskutionen kan väl tas i bastun på Gotland i sommar va!!!?? Då blir det mycket vettigt sagt!! :rofl :fyllisar :banana :fyllisar :fyllisar :hihi :tummenupp

Mmmmm, längtar massor till en cola i bastun tillsammans med mina mc-kamrater!! Får väl ta ett "teraputsnack" m Kongo då.. ((HAHAHA))

Fan blev lite avis, lät helt ok att dra lite bike idag!!

Grabbar, hur fan fixar ni de där små kula gubbarna som rör sig...? ((tur man kan köra hoj iaf..))

Bra film :tummenupp Saknar dock lite sekvenser med kamera monterad på cykeln för lite mer "åka med" känsla.

KTM DAVVE skrev:
Grabbar, hur fan fixar ni de där små kula gubbarna som rör sig...? ((tur man kan köra hoj iaf..))

Klicka på den du vill ha med i inlägget bara, dom finns till höger om rutan du skriver i! :rofl :tuttar

Ebbe skrev:
Den disskutionen kan väl tas i bastun på Gotland i sommar va!!!?? Då blir det mycket vettigt sagt!! :rofl :fyllisar :banana :fyllisar :fyllisar :hihi :tummenupp

Disskution i batsun! Det låter intressan, måste jag kolla in :D
Tar man med sig egen grogg eller :fyllisar

Men filmen var tokbra! Ni lyckades toppa 1:an vilket det inte är många som gör!
Underhållande och inte tillstymmelse till tråkig som det tyvärr lätt blir.
5 tummar upp för Extreme Days II :tummenupp

M:et skrev:
Disskution i batsun! Det låter intressan, måste jag kolla in :D
Tar man med sig egen grogg eller :fyllisar

Men filmen var tokbra! Ni lyckades toppa 1:an vilket det inte är många som gör!
Underhållande och inte tillstymmelse till tråkig som det tyvärr lätt blir.
5 tummar upp för Extreme Days II :tummenupp

Tack som fan man!!! Det är kul att höra att det är folk som gillar det förutom Bögtrancer som älskar oss!!!! :)

Beställde i onsdagkväll, låg i min brevlåda i fredags! :tummenupp

Gillar den skarpt, blev inte det minsta besviken!...

//@

Last edited:
KTM DAVVE skrev:
Hahahaha! Kul att du ÄNTIGEN hittat hit davve! När du skriver inlägg så har du ju en hel hop med"gubbar som rör sig"(smilies) på högra sidan, klickar du sen på[more] nere i vänstra hörnet i samma ruta får du fler! bara att klicka på så får du in dom i texten!!! :yoparty

(Och bastun på Gotland kommer nog inte BARA att innefatta cola och terapisamtal... :rolleyes: , Du har ju varit med förr, bildbevis bifogas när du hittat din kille som du hånglade med i bastun... :rofl ..)

Bifogat

• DSC00410.JPG
    DSC00410.JPG
    95 KB · Visningar: 80
Kongo skrev:
Hahahaha! Kul att du ÄNTIGEN hittat hit davve! När du skriver inlägg så har du ju en hel hop med"gubbar som rör sig"(smilies) på högra sidan, klickar du sen på[more] nere i vänstra hörnet i samma ruta får du fler! bara att klicka på så får du in dom i texten!!! :yoparty

(Och bastun på Gotland kommer nog inte BARA att innefatta cola och terapisamtal... :rolleyes: , Du har ju varit med förr, bildbevis bifogas när du hittat din kille som du hånglade med i bastun... :rofl ..)

HAha ... o så kanske jag ställa upp med en liten sladd utanför sen! :fyllisar

Är det någon som kan avslöjja vilket McDonalds som blir snöbollstrackaserat? Tycker nämligen att det verkar oroväckande likt ett jag besöker ofta... :)

//@

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...